۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۳۴

ابراهیمی:

برنامه‌های هفته معلم نباید تنها در حد تعارف بماند/ جامعه باید قدردان خدمات معلم باشد

برنامه‌های هفته معلم نباید تنها در حد تعارف بماند/ جامعه باید قدردان خدمات معلم باشد

بوشهر - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان بوشهر با تاکید بر لزوم توجه ویژه به مقام و منزلت معلم گفت: برنامه‌های هفته معلم نباید تنها در تعارف بماند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ابراهیمی صبح یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بوشهر اظهار داشت: شان و جایگاه معلمی بسیار بالا است و قدردانی از مقام معلم یک وظیفه همگانی است چرا که همه ما دست‌پرورده معلم هستیم.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: گروه فرهنگیان یکی از گروه‌های مرجع هر شهر هستند چرا که هم آموزش و هم تربیت فرزندان ما را بر عهده دارد لذا باید روحیه ای با نشاط و فعال داشته باشند.

فرماندار شهرستان بوشهر افزود: باید تلاش شود تا برنامه‌های هفته معلم در شان مقام علم برگزار شود و نباید تنها در تعارف بماند و باید به بهترین نحو قدردان این تلاش‌ها باشیم.

جامعه باید قدردان خدمات معلم باشد

نماینده مدیران مدارس متوسطه اول در شورای آموزش  پرورش شهرستان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: رویکرد شورای آموزش و پرورش باید یک رویکرد ایرانی اسلامی باشد و امروزه نباید معلم از معلم تقدیر و تشکر کند بلکه جامعه باید به پاس خدمات معلم از معلم تقدیر کند.

اتابک در ادامه با اشاره به اینکه صدا و سیما می تواند نقش تاثیر گزاری در ترویج فرهنگ تقدیر از معلم داشته باشد اظهار داشت: تمام ارگان ها باید در عمومی کردن و مردمی کردن هفته معلم کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: عیادت از بیماران صعب العلاج فرهنگی، تقدیر از محققین ، مولفین و نخبگان آموزش پرورش نیز باید در برنامه های این هفته گنجانده شود.

بحرانی معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر از استقرار دانش‌آموزان پیشتاز در درب آموزش پرورش در روز معلم خبر داد و گفت: دانش آموزان پیشتاز با ادای احترام به فرهنگیان و اهدای گل از فرهنگیان و پرسنل اداره استقبال می کنند.
 

کد خبر 2279049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha