۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۴۱

«دنیای تصویر» از «نوح» می‌گوید

«دنیای تصویر» از «نوح» می‌گوید

دویست و سی و هشتمین شماره ماهنامه «دنیای تصویر» با بررسی موضوعات روز سینما منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دویست و سی و هشتمین شماره ماهنامه «دنیای تصویر» به بررسی فیلم ها و سریال های روز دنیا پرداخته است. از جمله فیلم های و سریال های ایرانی که در این شماره از ماهنامه دنیای تصویر به آن پرداخته شده است، می توان به «خط ویژه»، «طبقه حساس»، «با دیگران»، «چ»، «پایتخت 3»، «خوب، بد، زشت»، «ما فرشته نیستیم» و ... اشاره کرد.

همچنین در این شماره به بررسی وضعیت اکران و تولید فیلم های سینمایی در ایران اشاره شده است که از جمله این فیلم ها می توان به فیلم سینمایی «آتش بس 2» به کارگردانی تهمینه میلانی، «مستانه» به کارگردانی محمد حسین فرح بخش، «چهارشنبه خون به پا خواهد شد» به کارگردانی حماسه پارسا اشاره کرد.

در بخشی دیگری از این ماهنامه می توانید با تولیدات تازه سینمای هالیوود آشنا شوید. «بی توقف»، «هتل گرند بوداپست»، «ورونیکا مارس»، «قصه زمستان»، «پلیس آهنی» و «سه روز تا کشتن» از جمله این آثار هستند که مطالبی درباره آنها در مجله منتشر شده است.

اما در این شماره از ماهنامه «دنیای تصویر» شاهد مقاله ای درباب خباثت های تاریخی علیه ایران و به بهانه نمایش فیلم سینمایی «300، ظهور یک امپراتوری» هستیم. در این مقاله نویسنده به بررسی مسائل تاریخی اشاره شده از دوران هخامنشیان در این فیلم پرداخته است.

گزارش تولید فیلم سینمایی حضرت «نوح» اثر دارن آرنوفسکی از دیگر مطالب خواندنی این ماهنامه است.

آرنوفسکی کارگردان این فیلم سینمایی در بخش‌هایی از این گزارش گفته است: داستان نوح با هر انسان زنده ای روی زمین ارتباط بسیار نزدیکی دارد؛ چه آنهایی که اهل دین هستند و چه آنهایی که ارتباطی با دین ندارند، حتی آنهایی هم که با مسیحیت و اسلام رابطه ای ندارند و پیرو مذاهب و باورهای دیگر هم هستند به نوعی با این داستان رابطه دارند...

کد خبر 2279316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha