۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۵:۱۶

مستند «بزرگراه» دهم اردیبهشت کلید می‌خورد

مستند «بزرگراه» دهم اردیبهشت کلید می‌خورد

تصویربرداری مستند «بزرگراه» به کارگردانی محسن خان‌جهانی از دهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، خان‌جهانی كه ساخت مستندهایی چون «انتهای خیابان پاستور»، «یار دبستانی»، «كلاه شیشه‌ای»، «صندلی 257» و... را در كارنامه كاریش دارد، قصد دارد بزودی ساخت مستند «بزرگراه» را آغاز كند.

خان‌جهانی درباره موضوع مستند جدیدش با نام «بزرگراه» توضیح داد: ساخت بزرگراه تهران ـ شمال که فعلا حد فاصل چالوس تا مرزن‌آباد افتتاح شده و هم اینک مورد بهره‌برداریست، سوژه مستند جدید من است كه پیش از این با نام «بزرگراه سبز» نامش در رسانه‌ها مطرح شد.

وی یادآور شد: از دو سال قبل ساخت این مستند دغدغه ذهنی‌ام بود و حتی در دوره مدیریت قبلی مركز گسترش سینمای مستند و تجربی، مراحل اولیه تصویب این طرح انجام شد اما در مقطعی به لطف مدیریت سابق مركز بدون هیچ دلیل منطقی به بایگانی رفت تا اینكه در دوره جدید مدیریت مركز گسترش مورد تصویب قرار گرفت.

این مستندساز اظهار خرسندی كرد كه تصویربرداری مستند «بزرگراه» كه تحقیقات آن از چند ماه قبل آغاز شده تا اواخر بهار به پایان برسد و پس از آن وارد مراحل فنی شود.

به گفته‌ خان‌جهانی، قطعا فیلمبرداری مستند «بزرگراه» با توجه به اهمیت  آن و طولانی بودن مسیر کار و تعدد لوکیشن در چند فاز انجام خواهد شد.

وی در پایان توضیح داد: فیلمبرداری این فیلم از ابتدای شهر چالوس تا مرزن آباد یعنی بخش در حال بهره برداری این آزاد راه به زودی  آغاز خواهد.

کد خبر 2279467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha