۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۰:۱۴

امتیاز تاسیسات واگذار می‌شود؟

پاسخ مثبت دادکان به افتخاری/ دانشگاه آزاد در یک قدمی لیگ برتر فوتسال

پاسخ مثبت دادکان به افتخاری/ دانشگاه آزاد در یک قدمی لیگ برتر فوتسال

محمد دادکان در صدد است تا با خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری فوتسال پای دانشگاه آزاد را هم در این رشته ورزشی باز کند. این در حالی است که از تاسیسات دریایی به عنوان اصلی‌ترین گزینه دانشگاه آزاد برای خرید امتیاز تیم لیگ برتری یاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال چند روز پیش در جلسه‌ای با محمد دادکان معاون ورزشی دانشگاه آزاد حضور یافت تا نظر مثبت دادکان را برای تیمداری دانشگاه آزاد در رشته فوتسال جلب کند. البته محمد دادکان پس از این جلسه سه ساعته تنها با یک شرط قبول کرده تا دانشگاه آزاد در فوتسال هم تیمداری کند.

افتخاری در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: دادکان از پیشنهاد ما استقبال کرد و گفت که دانشگاه آزاد به فوتسال هم علاقه مند است ولی تنها به شرطی حاضر به تیمداری در این رشته است که بتواند در لیگ برتر حضور داشته باشد.

وی افزود: به این ترتیب دانشگاه آزاد در صورت خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری، فصل بعد در لیگ برتر فوتسال حضور خواهد داشت. ما مذاکراتی هم با تیم تاسیسات دریایی داشتیم تا در صورتی که نظر مسئولان این تیم مساعد باشد، امتیاز آنرا به دانشگاه آزاد بفروشیم!

رئیس کمیته فوتسال در پایان گفت: از آنجا که اکثر بازیکنان ملی پوش و رده بالای ما در دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند، این تیم می‌تواند به راحتی در لیگ برتر حضور داشته باشد.

کد خبر 2279590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha