۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۴۲

حجت الاسلام عباسی:

دشمنان با برنامه های ماهواره ای مروج فرهنگ بد حجابی در خانواده ها هستند

دشمنان با برنامه های ماهواره ای مروج فرهنگ بد حجابی در خانواده ها هستند

ملایر - خبرگزاری مهر: مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر ماهواره را به عنوان قویترین ابراز دشمن برای از بین بردن خانواده های ایرانی برشمرد و گفت: دشمنان با این وسیله درون خانواده ها را نشانه گرفته و مروج فرهنگ بدحجابی، بی حیایی و بی عفتی در بین خانواده ها هستند.

حجت الاسلام داود عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه غرب و استعمار در زمان‌های مختلف و به طور مکرر کشورها به ویژه کشور ایران را در مورد هجوم فرهنگی قرار داده است، ابراز داشت: غرب همیشه به زن به عنوان ابزار رسیدن به مطامع نگاه کرده و سعی داشته ارزش زن را در جامعه کمرنگ جلوه دهد و به عنوان یک کالا از آن استفاده کند.

عباسی با اشاره به اینکه نقش زن ایرانی و چهره‌ای که از خود به جای گذشته مایه عزت و سربلندی است، افزود: امروز شاهد درخشش دختران و زنان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، مذهبی هستیم در حالیکه جایگاه و عفت خود را حفظ کرده‌اند.

وی بیان  کرد: دختران و نوجوانان باید قدر فرصت طلایی خود را بدانند و از همه لحظه‌ها در راه رسیدن به رشد، ترقی و مقام والای انسانیت تلاش کنند.

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با اشاره به مقوله مهم حجاب و عفاف افزود: این دو از  هنجارهای مهم دین اسلام است که رعایت و توجه به آن سبب عفت عمومی و حفظ ارزش‌های والای انسانی است.

وی اضافه کرد: آن چه امروز زنان و دختران جامعه را در برابر آفات حفظ می‌کند حیا، عفت و حجاب است.

وی افزود: برخی افراد همه ارزش های انسانی را با بی حرمتی و بی حجابی زیر پا گذاشته و چهره ای نامطلوب از خود در جامعه ساخته اند.

وی بیان کرد: در عوض بسیاری از بانوان نیز با رعایت حجاب و عفت و حیا در الگو گیری از حضرت زهرا(س)  کوتاهی نکرده و به موفقیتهای بزرگی دست پیدا کرده اند .

حجت الاسلام عباسی مادران شهدا را نمونه بارز این بانوان برشمرد و گفت: تقدیم شهیدان در راه اسلام و قرآن از دامن چنین زنانی بوده که توانسته اند با حفظ حیا و عفاف فرزندانی در دامن خود پرورش دهند که امروز مایه عزت و سربلندی برای همه ما هستند.

وی با اشاره به فضایل و کمالات حضرت زهرا(س) اظهار داشت: فاطمه زهرا(س) به عنوان انوار مطهره الهی و بهترین بانوی عالم از سوی خداوند برای برکت زمین و زمینیان آفریده شد.

حجت الاسلام عباسی ابراز داشت: جایگاه زن و دختر در طول تاریخ کم‌نظیر بوده و در کشور ما زنان و دختران همیشه با حیا و عفت شناخته شده‌اند و دختران ایرانی در طول تاریخ پاکدامن بوده‌اند.

امروز در مقوله فرهنگ کوتاهی صورت گرفته است

وی با اشاره به اینکه امروز در مقوله فرهنگ کوتاهی صورت گرفته و دشمنان با داشتن ابرازهای قدرتمند توانسته اند فرهنگ بیگانه خود را به ما تحمیل کنند افزود: امروز دشمن با ابرازهای خود به دنبال نابودی خانواده های ایرانی است.

وی ماهواره را به عنوان قویترین ابزار دشمن برای خانواده های ایرانی برشمرد و گفت: دشمنان با این وسیله درون خانواده ها را  نشانه گرفته و مروج فرهنگ بد حجابی، بی حیایی و بی عفتی در بین خانواده ها هستند.

وی با اشاره به اینکه باید ابزاری قویتر از ابزار دشمن داشته باشیم تا بتوانیم در مقابل دشمن بایستیم، گفت: ما در تقابل میان فرهنگ اسلامی و فرهنگ غربی قرار گرفته ایم.

وی افزود: امروز وظیفه همه مسئولان و دلسوزان کشور آموزش و فرهنگ سازی مناسب اسلامی برای رفع مشکلات و مقابله با فرهنگهای بیگانه است.

حجت الاسلام عباسی افزود: باید با جوانان حرف بزنیم و آنها را قانع کنیم که بسیاری از رفتارهای آنها برگرفته از فرهنگ بیگانه بوده و حرکت به سمت تباهی بیشتر است.

وی افزود: بی حجابی خود عامل خطاهای بیشتر است که می تواند انسان را به دره های عمیق تری برده و انسان سقوط کند.

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه مادران به عنوان بهترین الگو برای فرزند بوده و در تربیت اولین و مهمترین نقش را دارند افزود: اگر مادری فرزندش را با تربیت اسلامی آشنا کند و الگویی درست از فاطمه زهرا(س) برای خانواده اش ارائه دهد مطمئنا فرزندان نیز با این الگو بزرگ شده و برای آینده و رعایت حجاب مشکلی نخواهند داشت.

کد خبر 2279786

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha