۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۱۶

جهانگیری:

بهره‌برداری از فازهای پارس جنوبی برنامه مهم دولت است

بهره‌برداری از فازهای پارس جنوبی برنامه مهم دولت است

بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون اول رئیس جمهور گفت: بهره‌برداری از فازهای پارس جنوبی برنامه مهم دولت است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق جهانگیری صبح دوشنبه در فرودگاه عسلویه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پارس جنوبی یکی از مناطق عظیم انرژی جهان است که تلاش داریم تا با اجرای طرح‌های مختلف در این منطقه، بهره‌برداری لازم را از این ذخایر داشته باشیم.

وی به اهمیت و جایگاه ویژه منطقه پارس جنوبی اشاره کرد و بیان داشت: توسعه فازهای مختلف پارس جنوبی را به عنوان یک اولویت در دستور کار داریم و امیدواریم شاهد توسعه هر چه بیشتر این مناطق باشیم.

معاون اول رئیس جمهور در ارتباط با افتتاح فازهای پارس جنوبی در سال جاری و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این زمینه نیز بیان داشت: بهره‌برداری از فازهای پارس جنوبی برنامه مهم دولت است.

وی در ادامه با اشاره به اهداف سفر خود در بوشهر اظهار داشت: بررسی وضعیت توسعه‌ای استان بوشهر یکی از مهمترین اهداف این سفر است.

معاون اول رئیس جمهور در این سفر از فازهای مختلف پارس جنوبی بازدید خواهد کرد و به همراه مسئولان اجرای این طرح‌ها، وضعیت اجرای فازهای مختلف بررسی خواهد شد.

بازدید از طرح در دست اجرای پارس جنوبی، بازدید از زیرساخت‌های بندری استان بوشهر و حضور در نشست شورای اداری استان بوشهر از جمله مهمترین برنامه‌های معاون اول رئیس جمهور در سفر به استان بوشهر است.

کد خبر 2279832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha