۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۲۴

محمد وکیلی:

شناخت خوبی از بازیکنان پیدا کردیم/ رقابت نزدیکی بین لیبروها وجود دارد

 شناخت خوبی از بازیکنان پیدا کردیم/ رقابت نزدیکی بین لیبروها وجود دارد

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با ابراز رضایت از تمرینات نخستین اردوی آمادگی این تیم گفت: هدف این اردو شناخت کادر فنی نسبت به ویژگی‌های بازیکنان بود که تقریبا به آن دست یافتیم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون والیبال، محمد وکیلی ضمن بیان مطلب فوق افزود: نخستین اردوی تیم والیبال نوجوانان به خوبی در حال سپری است و الحمد ا... تا کنون مصدومیت نیز نداشتیم و بازیکنان در سلامت کامل هستند.

وی با بیان اینکه بازیکنان روزانه بیش از 6 ساعت تمرین انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: نخستین اردوی تیم والیبال نوجوانان از 30 فروردین ماه در آکادمی ملی المپیک آغاز شده است و تا نهم اردیبهشت ماه نیز ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان کشورمان تصریح کرد: در این مرحله از اردو 26 بازیکن نوجوان تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی انجام می‌دهند و احتمالا برای اردوی جدید چند نفر حذف خواهند شد.

وکیلی عمده تمرینات ملی‌پوشان را در صبح‌ها تمرینات متنوعی از جمله کار با وزنه، هوازی، سرویس، دریافت و توپ‌گیری دانست و گفت: عصرها نیز تمریناتی همچون اصلاح کارهای تکنیکی را در دستور کار داریم.

وی رقابت بین لیبرو و پاسو های حاضر در اردوی تیم ملی را میلیمتری عنوان کرد و گفت: بعد از هر روز تمرینات، ارزیابی عملکرد بازیکنان را داریم. نقاط ضعف و قوت بازیکنان را به آنان یادآوری می‌کنیم و برنامه‌ریزی برای برطرف کردن نقاط ضعف آنان را نیز ارائه می‌کنیم.

سرمربی تیم نوجوانان ایران با اشاره به ویژگی‌های بازیکنان نوجوان گفت: باید برخی از اصول والیبال را که باشگاه‌ها با بازیکنان کار نکردند، به آنان آموزش دهیم. در ضمن تلاش داریم که بازیکنان از نظر آموخته‌ها و توانایی‌های تیمی یکسان شوند.

وی مهمترین هدف تمرینات این تیم را بازیکن‌سازی برای تیم ملی ایران دانست و گفت: در کنار این هدف به تکرار عنوان قهرمانی در آسیا نیز می‌اندیشیم.

تیم والیبال نوجوانان خود را برای حضور شایسته در دهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند. این رقابتها از 14 تا 22 شهریورماه در سری‌لانکا برگزار می‌شود.

کد خبر 2280096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha