۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۷:۵۷

معاون اول رئیس جمهور از طرح‌های بندری بوشهر بازدید کرد

معاون اول رئیس جمهور از طرح‌های بندری بوشهر بازدید کرد

بوشهر - خبرگزاری مهر: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور از طرح‌های بندری بوشهر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون اول رئیس جمهور بعدازظهر دوشنبه در ادامه برنامه‌های خود در استان بوشهر وارد شهر بوشهر شد و با حضور در اداره بنادر و دریانوردی استان بوشهر از تاسیسات بندری استان بوشهر بازدید کرد.

جهانگیری در ادامه به بخش‌های مختلف بندر بوشهر سر زد و از نزدیک در جریان وضعیت و ظرفیت‌های بندری استان بوشهر قرار گرفت.

مدیرکل بنادر و دریا نوردی استان بوشهر در این بازدید به وضعیت بنادر استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی برای توسعه ظرفیت‌های بندری استان بوشهر در سال‌های اخیر صورت گرفته است.

محمد راستاد اضافه کرد: افزایش ایمنی کارهای بندری، پیشگیری از آلودگی محیط زیست و رعایت قوانینی و مقررات را در همه فعالیت‌های بندری مد نظر داریم و تلاش داریم تا با استفاده از همه ظرفیت‌ها در این مسیر حرکت کنیم.

معاون اول رئیس جمهور همچنین در ادامه برنامه‌های خود در بوشهر در نشست شورای اداری استان بوشهر حضور خواهد یافت و در نشست با مسئولان استان، روند توسعه و پیشرفت استان بررسی خواهد شد.

لازم به ذکر است که معاون اول رئیس جمهور به همراه وزیر نفت و وزیر راه و شهرسازی و تعدادی از مسئولان کشوری صبح امروز وارد عسلویه شدند و پس از بازدید از بخش های مختلف پارس جنوبی به بوشهر سفر کرده‌اند.

جهانگیری صبح امروز از فازهای 12، 15 و 16، 17 و 18 پارس جنوبی بازدید کرد و در نشستی با حضور مسئولان پارس جنوبی و پیمانکاران و مجریان طرح‌ها حضور یافت.

معاون اول رئیس جمهور امشب و پس از پایان نشست شورای اداری استان بوشهر، این استان را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

کد خبر 2280509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha