۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۹:۳۱

ساعاتی پیش/

بی احتیاطی راننده پراید در محور فیروزکوه – تهران دو کشته بر جا گذاشت

بی احتیاطی راننده پراید در محور فیروزکوه – تهران دو کشته بر جا گذاشت

دماوند - خبرگزاری مهر: در پی احتیاطی راننده یک دستگاه پراید و برخورد آن با نیسان در محور فیروزکوه به سمت تهران قبل از پل شلمبه دو کشته و یک مصدوم بر جای ماند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در ساعت 17:30 دقیقه توسط مرکز  پاسخگویی اضطراری جمعیت هلال احمر استان تهران (112) مطلع شدیم یک دستگاه پراید و نیسان در محور تهران فیروزکوه لاین شرق یه غرب با هم برخورد کردند و احتیاج به آمبولانس و خودرو نجات است.

حمید فرهادی افزود: هماهنگی های لازم توسط مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند انجام شد و دوتیم امداد و نجات متشکل از چهار نجاتگر کادر و داوطلب از پایگاه امداد و نجات بین شهری چناران (یادمان شهید امدادگر داود مقدم) به محل تصادف اعزام شدند.

این مسئول عنوان کرد: پس از رسیدن تیمهای اعزامی مشخص شد که پراید از سمت شاگرد و جلوی خودرو به شدت با نیسان و همچنین گاردریل کنار جاده برخورد داشته و دو مصدوم بد حال و یک کشته بر جای گذاشته است.

وی ادامه داد: در این راستا بلافاصله عملیات نجات با همکاری آتش نشانی صورت پذیرفت و دو مصدومی که بر اثر برخورد شدید خودروی پراید در آن محبوس شده بودند نجات پیدا کردند و با همکاری عوامل مرکزیت فوریت های پزشکی به بیمارستان سوم شعبان دماوند انتقال یافتند.

فرهادی اظهار داشت: متاسفانه فردی هم که توسط عوامل فوریت های پزشکی به بیمارستان انتقال پیدا کرده بود جان خود را از دست داد.

کد خبر 2280545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha