۹ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۵:۴۹

«دیده شو» دیدنی می‌شود/ مسابقه‌‌ای ویژه برای نوجوانان

«دیده شو» دیدنی می‌شود/ مسابقه‌‌ای ویژه برای نوجوانان

اولین قسمت برنامه «دیده شو» که بیشتر مسابقه‌محور است و برای نوجوان طراحی شده سه‌شنبه نهم اردیبهشت ماه روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز سه شنبه نهم اردیبشهت ماه اولین قسمت برنامه «دیده شو» ساعت 18 از شبکه دو سیما پخش می شود. این برنامه روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته به تهیه کنندگی مسعود ساکت اف به صورت زنده و ترکیبی روی آنتن می رود.

در طول برنامه «دیده‌شو» مهمانان نوجوان و چهره‌های هنری و ورزشی به برنامه می‌آیند و درباره حرف و کار و نوجوانی با آنها صحبت می‌شود. این برنامه همچنین مسابقه‌های متنوعی دارد و یکی از بخش‌های ویژه برنامه، مسابقه 12 نوجوان در طول یک ماه است که هر گروهی در قالب تیم‌های دونفره به رقابت می‌پردازد. این مسابقه شامل سه بخش است. بخش علمی که به صورت پرسش و پاسخ انجام می‌گیرد، بخش پیشه که از نوجوان در رابطه با نوع تخصصی که دارد سوالاتی می‌شود و مورد سنجش قرار می‌گیرد و بخش سوم گفتمان است که قدرت استدلال نوجوانان در آن مورد سنجش قرار می‌گیرد.

12 شرکت کننده در این سه بخش با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و امتیاز کسب می کنند. ولی در نهایت مخاطبان باید به آنها رای بدهند و از طریق پیامک آنها را حمایت کنند. برنده اصلی در این برنامه را مخاطب مشخص می‌کند و جایزه بسیار ویژه و نفیسی به برنده اصلی تعلق می‌گیرد.

برای مخاطبان نیز چندین مسابقه با جوایزی متنوع در نظر گرفته شده است.

برنامه «دیده‌شو» کاری ازگروه نوجوان شبکه دو است و برای شرکت کنندگانش این شعار را در نظر گرفته است: «اینجا تنهایی موفق نمی شوی باید نظر دیگران را به خودت جلب کنی، آنها رو باخودت همراه کنی، تلاش کنی برای دیده شدن  تا پیروز شوی»

عوامل این برنامه به این شرح هستند: تهیه کننده:مسعود ساکت اف، جانشین تهیه کننده: اشکان قاسملو، مجریان: کیوان ساکت اف، اشکان خیل نژاد، فاطیما بهارمست، محققان: ناصرحبیبیان،زهراخسروی، مدیرهنری:جعفر پاشایی، ویدئوگرافیک:میثم صفوی، طراح دکور: یاشار شیرمحمدی، تدوین: داود کاوند، مسعود مظفری.

مسعود ساکت اف پیش از این تهیه کنندگی برنامه هایی چون «فرش سپید»، «دوستان» و... را در کارنامه خود داشته است.

کد خبر 2280698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha