۹ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۵:۱۶

نشر نو با 20 کتاب جدید در نمایشگاه/ روایت شاهرخ مسکوب از شاهنامه بالاخره آمد

نشر نو با 20 کتاب جدید در نمایشگاه/ روایت شاهرخ مسکوب از شاهنامه بالاخره آمد

نشر نو با 20 کتاب جدید در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهد یافت. از جمله این کتاب‌ها «شاهنامه در دو بازخوانی» اثر شاهرخ مسکوب است.

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات «نشر نو» در زمینه ادبیات فارسی کتاب‌های «شاهنامه در دو بازخوانی» (شاهرخ مسکوب)، «شمس تبریزی» (محمدعلی موحد) و «زبان حال» (نصرالله پورجوادی) را برای اولین بار در نمایشگاه امسال عرضه خواهد کرد.

رمان‌های «کارت پستالی به همینگوی» (اثر پتر بیکسل و ترجمه ناصر غیاثی) و «پی‌یر و لوسی» (تألیف رومن رولان و برگردان مینو مشیری) را نیز همین ناشر در نمایشگاه امسال به کارنامه خود خواهد افزود.

کتاب‌های «هنر رمان، تحریر دوم» (نوشته ناصر ایرانی)، «ادبستان، فرهنگ ادبیات کودک و نوجوان» (اثر صوفیا محمودی) و «بادبان‌های جنوب: کشتیرانی بادبانی در خلیج فارس و اقیانوس هند» (تألیف علی پارسا) نیز برای نخستین بار در غرفه نشر نو ارائه می‌شود.

«درخت بخشنده»، «یک زرافه و نصفی»، «کی یک کرگدن ارزان می‌خواهد؟»، «قطعه گمشده» و «قطعه گمشده با دایره بزرگ آشنا می‌شود» (نوشته شل سیلورستاین و ترجمه امیرحسین مهدی‌زاده)، «پینوکیو» (تألیف کریستینه نوستلینگر و برگردان محمد همتی)، «آقای رییس‌جمهور گرسنه است» (اثر سینیور الیویه و ترجمه امیرحسین مهدی‌زاده)، «سفر دریایی لی‌لی» (اثر پاتریشیا رایلی کیف و ترجمه فهیمه مهدی‌زاده)، «بچه‌های تیمپل‌باخ» (تألیف هنری وینترفلد و برگردان اعظم اسدنژاد) و «سارا، ساده و بلندبالا» (اثر پاتریشیا مک‌لاکلن و ترجمه فهیمه مهدی‌زاده) هم از کتاب‌های تازه این ناشر در حوزه ادبیات داستانی نوجوان است که در نمایشگاه امسال عرضه خواهند شد.

نشر نو در شبستان، راهرو 23، غرفه 34 واقع است.

کد خبر 2281020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha