۹ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۷:۱۷

فوتسال جام ملت‌های آسیا؛

سرمربی اندونزی: ایران قوی‌ترین تیم آسیاست/ کاندلاس: به گذشته نگاه نمی‌کنیم

سرمربی اندونزی: ایران قوی‌ترین تیم آسیاست/ کاندلاس: به گذشته نگاه نمی‌کنیم

سرمربی تیم فوتسال اندونزی گفت: ایران قوی‌ترین تیم فوتسال در آسیاست ولی ما هم برای صعود به مرحله بعدی مسابقات جام ملت‌ها تلاش می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و اندونزی فردا چهارشنبه در نخستین دیدار خود در مسابقات جام ملت‌های آسیا در ویتنام به مصاف همدیگر خواهند رفت. " آندری ایراوان" سرمربی اندونزی در این نشست خبری اظهار کرد: ما در گروه سختی قرار داریم ولی می‌توانیم به دور بعدی مسابقات صعود کنیم.

وی افزود: ما می‌دانیم که ایران بهترین تیم آسیاست و همچنین چین و استرالیا هم تیم‌های خوبی هستند. ما بهترین تلاشمان را به کار می‌گیریم و با تیم های هم‌گروه خود می‌جنگیم.

"خسوس کاندلاس" سرمربی تیم ملی فوتسال ایران هم در این نشست خبری گفت: هدف ما این است که بهترین تلاشمان را در مسابقات انجام دهیم و کاپ قهرمانی را بگیریم. ما باید برای ارائه بهترین بازی‌ها آماده باشیم.

وی با اشاره به افتخارات ایران در جام ملت‌های آسیا، گفت: هیچ فشاری از گذشته روی ما نیست. ما باید تلاش کنیم و زمانی که تحت فشار قرار می‌گیریم آرام باشیم تا دچار تنش نشویم. ما به گذشته نگاه نمی‌کنیم و تمرکزمان روی بازیکنان فعلی خواهد بود.

تیم ملی فوتسال ایران فردا چهارشنبه از ساعت 12:30 به وقت تهران در اولین مسابقه خود در جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم اندونزی خواهد رفت.

کد خبر 2281364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha