۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۵:۵۷

در گفتگو با مهر عنوان شد:

پروین و دادکان هم می‌توانستند در هیات مدیره پرسپولیس باشند

پروین و دادکان هم می‌توانستند در هیات مدیره پرسپولیس باشند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه وزارت ورزش در انتخاب اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب های خوب و درستی را انجام داد، گفت: پیشکسوتانی همچون دادکان و پروین نیز می‌توانستند درهیات مدیره جدید پرسپولیس حضور داشته باشند.

رضا وطن خواه در خصوص تغییرات مدیریتی که در سطح باشگاه پرسپولیس بوجود آمده، به خبرنگار مهر گفت: ابتدا باید از زحمات رویانیان که در شرایط سخت باشگاه را سرپا نگه داشت قدردانی کنم. به نظر من وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره جدید کار درستی انجام داده و انتخاب های خوبی کرده است ضمن اینکه در این هیات مدیره نام های تاثیرگذاری همچون زادمهر و استیلی نیز به چشم می خورند البته  پیشکسوتانی همچون دادکان و پروین نیز می توانستند در این بین حضور داشته باشند.

وی در خصوص مدیرعامل جدید باشگاه نیز افزود: من شناخت کافی از رحیمی دارم که این شناخت از زمانی است که ما در تیم های شاهین تهران و شاهین اصفهان مقابل یکدیگر بازی می کردیم ضمن اینکه وی در دوران مدیریتش در فدراسیون هندبال و باشگاه سپاهان نیز موفقیت های خوبی داشته است. ما باید نگاه منصفانه ای داشته باشیم  و به آنهایی که علاوه بر اینکه فوتبال حرفه ای بازی کرده، در مدیریت ورزش نیز سررشته دارند احترام بگذاریم. مگر رحیمی یک غیر ایرانی است؟ چه ایرادی دارد حتی اگر فردی مانند فتح الله زاده که بتواند به پرسپولیس کمک کند به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شود؟

وطن خواه تاکید کرد: امیدوارم از تجربه پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس همچون مایلی کهن، ذوالفقارنسب، معینی، درخشان و ... در سطوح مختلف مدیریتی باشگاه مانند آکادمی، تیم‌های پایه، سرپرست تیم بزرگسالان و ... استفاده شود. پیشکسوتان نیز اگر به معنای واقعی پرسپولیس را دوست دارند باید در این برهه زمانی حساس هر کمکی که از دستشان بر می آید انجام دهند و به دنبال پست و مقام نباشند. خود من که در سال 1347 با برخی از دوستان از پایه گذاران باشگاه پرسپولیس بوده ایم، هیچگاه به دنبال چنین چیزهایی نبوده ام.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: امیدوارم هیات مدیره شایسته ای نیز برای باشگاه استقلال انتخاب شود چون این دو تیم ریشه های فوتبال ایران هستند.

کد خبر 2281421

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha