۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۵۹

کلانی با مهر مطرح کرد:

پرسپولیس صاحب هیات مدیره یکدست شد/ حل مشکلات مالی در اولویت باشد

پرسپولیس صاحب هیات مدیره یکدست شد/ حل مشکلات مالی در اولویت باشد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه پرسپولیس بعد از مدت ها صاحب هیات مدیره یکدست و با اهداف مشترک شد، گفت: باید اولویت اصلی مسئولان جدید باشگاه پرسپولیس حل مشکلات و تعهدات مالی باشگاه باشد.

حسین کلانی در خصوص اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، به خبرنگار مهر گفت: به نظر من در مورد اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب‌های خوبی صورت گرفته است چون بعد از مدت‌ها شاهد یک هیات مدیره یکدست و یکپارچه در باشگاه پرسپولیس هستیم که اهداف مشترکی دارند.

وی در همین خصوص افزود: در این هیات مدیره زادمهر، استیلی و سلیمی دوستان قدیمی هستند و دو نفر دیگر از اعضای این هیات مدیره نیز از دوستان نزدیک آنها به شمار می آیند ضمن اینکه رحیمی نیز در تیم شاهین اصفهان بازی می کرده و از شاگردان دکتر اکرامی بوده است. من مطمئنم این هیات مدیره با همفکری و همگامی که دارد آینده خوبی را برای باشگاه پرسپولیس رقم خواهد زد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که با آمدن این تیم جدید پیشکسوتان چه جایگاهی در باشگاه خواهند داشت، گفت: با توجه به اینکه خود استیلی مسئولیت آکادمی باشگاه پرسپولیس را برعهده داشته است من مطمئنم این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت و از پیشکسوتان در سمت های مختلف باشگاه استفاده خواهد داشت ضمن اینکه پیشکسوتان نیز با همگامی و همفکری که با اعضای جدید هیات مدیره دارند در راستای اعتلای جایگاه پرسپولیس کمک شایانی خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: باید اولویت اصلی مسئولان جدید باشگاه پرسپولیس حل مشکلات و تعهدات مالی باشگاه باشد چون حل این موضوع باعث می شود که حواشی پیرامون باشگاه تا حدود زیادی کاهش پیدا کند و پس از آن با برنامه ریزی های کوتاه و بلند مدت به درآمد دست پیدا کنند تا بتوانند از قبال درآمد زایی به توسعه زیرساخت های باشگاه بپردازند.

کد خبر 2281462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha