۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۱۴

حجی زواره در گفتگو با مهر:

تیم ملی تکواندو توانایی قهرمانی آسیا را دارد/ باوجود آسیب‌دیدگی تمرین کردم

تیم ملی تکواندو توانایی قهرمانی آسیا را دارد/ باوجود آسیب‌دیدگی تمرین کردم

عضو تیم ملی تکواندو گفت: تیم خوب و یکدستی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شده و این توانایی را دارد که بازهم با کسب مدالهای رنگارنگ عنوان قهرمانی را تصاحب کند. 

مسعود حاجی‌زواره ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: کادر فنی تیم ملی با برگزاری مسابقات انتخابی ترکیب تیم ملی را مشخص کرد و این می تواند یک نکته مثبت باشد. نفراتی هم که انتخاب شدند از بهترین‌های ایران هستند و با توجه به تمرینات و شرایط حاکم بر اردو می توان این امید را داشت که یک بار دیگر سکوی قهرمانی را تصاحب کرد. 
 
وی افزود: فاکتور مثبت این تیم حضور با تجربه‌هایی چون نصر و یوسف کرمی است که می‌تواند تلفیقی از جوانی و تجربه باشد و اعتماد به جوانانی چون آشورزاده و شیری برای آینده تیم ملی مثمر ثمر خواهد بود. این جوانان باید از این فرصتی که در اختیار آنها قرار گرفته نهایت بهره را برده و توانایی خود را به اثبات برسانند. 
 
قهرمان سابق آسیا در مورد شرایط خودش نیز گفت: در مسابقات انتخابی 15 فروردین ماه از ناحیه مچ دست دچار آسیب دیدگی شدم و با همان دست آسیب دیده در رقابتهای آلمان به دیدار رقبای خود رفتم. بعد از بازگشت از آلمان هم مدتی دستم در گچ بود و خدا را شکر اکنون شرایط خوبی دارم.
 
حجی زواره افزود: با وجود آسیب دیدگی اردو را ترک نکردم، تمرینات خود را همراه با سایر اردونشینان پیگیری می کنم، هدفم حضوری موفق در مسابقات گزینشی چین است که امتیاز بالایی هم دارد و موفقیت در این مسابقات می تواند شرایطم را در رنکینگ جهانی تغییر دهد.
 
وی در پایان گفت: بعد از بازگشت تیم ملی از مسابقات قهرمانی آسیا تمرینات را به شکل جدی تری دنبال می کنیم و تا آن زمان هم آسیب دیدگی مچ دستم به طور کامل بهبود يافته و می توانم بدون دغدغه تمرین کنم.
کد خبر 2281578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha