۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۰۴

گزارش مهر/

"کیو" جای "ونک پارک" را گرفت/ احیای پروژه ای که 10 سال زمین خالی بود

"کیو" جای "ونک پارک" را گرفت/ احیای پروژه ای که 10 سال زمین خالی بود

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مراسم کلنگ زنی و آغاز به کار پروژه مجتمع تجاری مسکونی اداری "کیو" در زمین خالی که 10 سال تمام معطل اجرای پروژه "ونک پارک" بود مرکز لرستان را به سرمایه گذاری میلیاردی امیدوار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، کلنگ آغاز به کار پروژه مجتمع تجاری مسکونی کیو شامگاه سه شنبه با حضور استاندار لرستان، معاون عمرانی استانداری لرستان، شهردار خرم آباد، اعضای شورای شهر، مدیرعامل شرکت معین کوثر، نمایندگان خرم آباد در مجلس شورای اسلامی و اصحاب رسانه به زمین زده شد.

بر اساس این گزارش پروژه مجتمع تجاری مسکونی کیو شامل 20 طبقه واحد مسکونی، دو طبقه پارکینگ تجاری مسکونی، سه طبقه واحد تجاری و زیربنای 150 هزار مترمربع، 300 واحد تجاری، 400 واحد مسکونی و یک هزار و 260 واحد پارکینگ است.

کرامت نرگس نژاد مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری معین کوثر در این مراسم با اشاره به اینکه این پروژه پس از هشت سال رکود امروز دوباره فعال می شود، اظهار داشت: هوشنگ بازوند استاندار لرستان در راه شروع به کار مجدد این پروژه فعالیت های شبانه روزی را انجام داده اند.

وی با بیان اینکه ورود سرمایه گذار به استانها باعث رونق اشتغال، تولید و گردش نقدینگی می شود، تصریح کرد: با شروع این پروژه شاهد یک تحول در لرستان خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری معین کوثر با اشاره به اینکه این پروژه در واقع آغاز یک توسعه پایدار در لرستان با همکاری مسئولان و سرمایه گذاران خواهد بود، افزود: استان لرستان همه ی عناصر زیبایی خدادادی را دارد اما متاسفانه مصنوعات ساخته بشر در این استان کم دیده می شود.

نرگس نژاد با تاکید بر اینکه پروژه مجتمع تجاری مسکونی کیو برترین شاخص شهری امروزی بشر در خرم آباد خواهد بود، ادامه داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته این مجتمع شامل دو یا احتمالا سه برج خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه زمان معمولی که برای ساخت پروژه ای با زیربنای 150 هزار متر پنج سال است، اظهار داشت: اما با برنامه ریزی های صورت گرفته این زمان در قرارداد به مدت سه سال درنظر گرفته شده هرچند که ما قصد داریم این پروژه را زودتر از این مدت به بهره برداری برسانیم.

بنابر این گزارش پروژه مجتمع بزرگ مسکونی و تجاری "کیو" در محلی آغاز می شود که 10 سال پیش قرار بود میزبان برج های "ونک پارک" باشد تا معطلی سرمایه گذار در نهایت منجر به حضور سرمایه گذار جدید در استان شود.

پروژه تجاری، اداری و مسکونی "ونک پارک" خرم آباد در شهریورماه سال 1382 در نبش میدان 22 بهمن این شهر و با حضور مسئولان استانی و مدیران بنیاد مستضعفان کلید زده شد.

در محل زمین این پروژه به مساحت 18 هزار مترمربع، قرار بود یک مجتمع بزرگ اداری، تجاری و مسکونی با مساحت کل بنای نزدیک به 94 هزار مترمربع احداث شود. 363 واحد تجاری، 150 واحد اداری و 120 واحد مسکونی آماری بود که هنگام کلنگ زنی این پروژه از سوی مسئولان به عنوان ساختار این پروژه اعلام شد.

این طرح که با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با همکاری شهرداری خرم آباد کلید خورد دیری نپایید که پس از خاکبرداری به تعطیلی کشیده شد تا پس از گذشت 10 سال این پروژه نیز به سیل پروژه های خوابیده استان اضافه شود و امروز جای برج های ونک پارک قرار است برج های "کیو" احیا شود.

کد خبر 2281664

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha