۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۱۲

شارژ بن‌کارت انجمن نویسندگان کودک در گرو موافقت ارشاد

شارژ بن‌کارت انجمن نویسندگان کودک در گرو موافقت ارشاد

بن‌کارت اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در صورت موافقت معاونت فرهنگی وزارت ارشاد شارژ می‌شود.

محسن هجری، دبیر و سخنگوی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اعلام این خبر گفت: انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، نامه‌ای را تنظیم و مستقیما در اختیار معاونت فرهنگی وزارت ارشاد گذاشته است. در صورت توافق معاونت مربوط بن‌های الکترونیک خرید کتاب برای اعضای انجمن شارژ می‌شود.

کارت الكترونيك خريد كتاب يكي از انواع كارت‌های بانكي است كه از سال 1386 و در راستای توسعه نهضت كتابخوانی و دسترسی آسان به كتاب در ميان مخاطبان و علاقه ‌مندان، از سوی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با همكاریخانه كتاب صادر شد.

تمام دانشگاه‌‌ها و مراكز آموزش عالي دولتی و خصوصی، موسسات فرهنگی و هنری و تمام دستگاه‌های دولتی و عمومی كشور می‌‌‌توانند با انعقاد قرارداد واگذاری (فروش) بن كارت الكترونيك خريد كتاب، ضمن تكميل اطلاعات كاركنان مطابق با قالب بانكي مورد نياز، نسبت به دريافت كارت الكترونيك خريد كتاب از معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ارائه آن به افراد اقدام کنند.

انجمن نویسندگان کودک و نوجوان با بیش از 400 عضو یکی از نهادهای مدنی است که تقاضای خود مبنی بر شارژ بن‌کارت را تقدیم معاونت فرهنگی ارشاد کرده است و امید می‌رود در دولت تدبیر و امید که تا این اندازه به نقش نهادهای مدنی توجه و اشاره می‌شود، این بن‌کارت‌ها هرچه زودتر شارژ شود و در اختیار اعضا قرار گیرد.

کد خبر 2281685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha