۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۱۱

مدیر کل ارشاد سیستان و بلوچستان:

توقیف محموله کتاب‌های ناشران پاکستانی در دست بررسی است

توقیف محموله کتاب‌های ناشران پاکستانی در دست بررسی است

زاهدان-خبرگزاری مهر: حجت الاسلام عباس دانشی با تأیید خبر توقیف محموله کتاب‌های ناشران پاکستانی گفت: این محموله به منظور مطابقت با معیارهای لازم در دست بررسی قرار گرفته است.

 به گزارش خبرنگار مهر، مدیر بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب تهران صبح امروز از توقیف دو کامیون حامل کتاب‌های ناشران پاکستانی که برای عرضه در این نمایشگاه ارسال شده بودند، در سیستان و بلوچستان خبر داده بود.

در همین راستا مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در گفتگو با مهر با تایید این خبر اظهار داشت: تعداد یک محموله از کتاب‌های ناشران پاکستانی که قرار بود از طریق سیستان و بلوچستان برای شرکت در نمایشگاه بین المللی تهران ارسال شود به منظور مطابقت با معیارهای لازم در دست بررسی قرار گرفته است.

حجت الاسلام عباس دانشی با اشاره به اینکه بیش از صدها عنوان کتاب و با موضوعات مختلف در این محموله جای دارد افزود:  کتاب‌های ارسالی پس از بررسی و عدم مغایرت با موازین و شاخص‌های شرکت در نمایشگاه بین المللی تهران به این نمایشگاه ارسال خواهد شد.

وی از توضیحات بیشتر در خصوص عناوین کتاب‌ها و یا دلایل توقیف این محموله خودداری کرد و گفت: مکانیزم شرکت در نمایشگاه بین المللی و ارسال کتاب از کشور های خارجی به این نمایشگاه از طریق امور بین الملل نمایشگاه پیگیری می‌شود و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در خصوص توقیف این محموله دخالتی ندارد.

وی گفت: با این وجود اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش دارد تا در صورت عدم مغایرت با شاخص‌های تعیین شده نسبت به رفع توقیف این محموله و ارسال کتاب‌ها به نمایشگاه اقدام کند.  

 

کد خبر 2281692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha