۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۷:۰۲

قائدرحمت مطرح کرد:

برخی مسئولان در راه اندازی گمرک ازنا کوتاهی می کنند

برخی مسئولان در راه اندازی گمرک ازنا کوتاهی می کنند

ازنا - خبرگزاری مهر: نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی مسئولان در راه اندازی گمرک ازنا کوتاهی می کنند، خواستار توجه رئیس گمرک کشور به مناطق محروم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس قائد رحمت نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات شهر ازنا اظهار داشت: مشکلات شهرستان ازنا در حوزه های گردشگری، حمل و نقل، انرژی و سرمایه گذاری خلاصه می شود که باید برای حل این مشکلات تلاش کرد.

وی با اشاره به نواقص موجود در قانون شوراها از جمله ابهام و کلی گویی افزود: به دنبال شفاف سازی حقوق و اختیارات شوراهای اسلامی به عنوان پارلمان های محلی هستیم.

قائد رحمت در ادامه با بیان اینکه در خصوص انتصاب مسئولین بر اساس شعارهای انتخاباتی حرکت می کنیم تصریح کرد: ملاک اول در انتخاب مسئولان بومی گزینی است اما در صورت عدم احراز سایر ملاک ها مجبوریم از شهرهای مجاور استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد به دلیل اطلاعات غلط تقوای سیاسی را زیر پا می گذارند افزود: مردم عزیز دقت کنند که اظهار نظر برخی افراد ممکن است به دلیل نادیده گرفتن منافع شخصی آن ها باشد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظر افراد و اشخاص را بر نظر اکثریت مردم مقدم نمی دارم تاکید کرد: مانع تراشی در کار نماینده مردم و اعضای شورای اسلامی شهر با هر نیتی قابل قبول نیست.

وی با دعوت از علما و همه مردم به وحدت، صبر و حوصله برای عبور از موانع افزود: تلاش همه ما باید تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری باشد.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسات مستمر با مقامات ارشد کشور در خصوص پروژه های مهم شهرستان ازنا اظهار داشت: مهمترین دغدغه ما مسئله اشتغال است و در این راستا به دنبال کارهای مهم و اساسی هستیم.

وی با اشاره به وضعیت جاده ازنا- شازند که از دغدغه های مهم مردم شهرستان ازنا است یادآورشد: 35 کیلومتر از این جاده در حوزه استان لرستان است که تا هفته دولت سال جاری 15 کیلومتر از طرح چهار خطه این جاده به بهره برداری می رسد.

رئیس کمیته اشتغال و کارآفرینی مجلس افزود: همچنین مقرر شده است این پروژه حد فاصل روستای مرزیان تا شهر مومن آباد زیر سازی شود.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیران نالایق استانی مانع توسعه و پیشرفت لرستان هستند تاکید کرد: تغییر سیستم مدیریتی دولت در استان لرستان راهگشای این مشکل است.

دبیر مجمع نمایندگان استان لرستان با اشاره به کوتاهی برخی مسئولان در راه اندازی گمرک شهرستان ازنا خواستار توجه رئیس کل گمرک کشور به مناطق محروم شد.

کد خبر 2282258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha