۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۲۱

سلیمانی عنوان کرد:

حمایت هواداران برگ برنده پتروشیمی در برابر مهرام

حمایت هواداران برگ برنده پتروشیمی در برابر مهرام

ماهشهر - خبرگزاری مهر: بازیکن تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام خمینی(ره) گفت: حمایت همه جانبه هواداران از ما در دیدار نهایی، برگ برنده پتروشیمی در برابر حریف نامدار خود است.

مسعود سلیمانی بازیکن پست پنج تیم بسکتبال پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در بازی روز پنجشنبه و جمعه مقابل مهرام تهران نتیجه خوبی خواهیم گرفت.

وی افزود: قطعاً بازی خوبی را به نمایش خواهیم گذاشت و همانطورکه پیش بینی کردیم در این دو بازی خانگی نتیجه خواهیم گرفت تا با یک انرژی مضاعف به تهران برویم.

سلیمانی با اشاره به یکه تازی این تیم در لیگ برتر افزود: تمام بازی های این فصل را در لیگ بدون باخت پشت سر گذاشتیم و به یاری خدا و پشتوانه ای که در بازی های قبل داشتیم و حمایت هواداران با غیرت این تیم به استقبال مهرام تهران می رویم.

وی بیان کرد: تمام بازیکنان و کادر فنی از انگیزه بالایی برخور دارند و بعد از بازی با ذوب آهن و باز گشت به خانه تمرینات خوبی را شروع کردیم.

بازیکن پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) بیان کرد: از هواداران این تیم به دلیل حمایت همه جانبه آنها در طول فصل از تیم پتروشیمی تقدیر می کنم ولی انتظار می رود آنها مثل همیشه در بازی های سرنوشت ساز پنج شنبه و جمعه به ورزشگاه بیایند و تیم را حمایت کنند زیر آنها برگ برنده تیم ما در دیدار برابر مهرام تهران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم بسکتبال پتروشيمي بندرامام امروز پنجشنبه در ديدار نخست از بازي رفت فينال ليگ برتر بسکتبال باشگاه هاي ايران ميزبان مهرام تهران است.
 

کد خبر 2282493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha