۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۲۲

حاتمی:

بازی سختی برابر مهرام داریم/ کاظمی آماده بازی است

بازی سختی برابر مهرام داریم/ کاظمی آماده بازی است

ماهشهر - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم بسکتبال بندر امام خمینی(ره) گفت: بازی سختی در برابر تیم مهرام در دیدار نهایی لیگ برتر بسکتبال کشور داریم.

مهران حاتمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هر دو تیم بازی سخت و نفسگیری در دیدار نهایی لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور خواهند داشت چرا که هم مهرام و هم پتروشیمی ثابت کرده اند از قدرت بالایی برخوردارند.

وی عنوان کرد: بازی فینال از حساسیت های بالایی برخوردار است و هر دو تیم مدعی قهرمانی هستند. بی شک برای این بازی هر دو تیم با تمام قوا پا به میدان خواهند گذاشت و این موضوع جذابیت بازی را دو چندان خواهد کرد.

حاتمی با اشاره به آمادگی شاگردانش برای ارائه یک بازی پرقدرت در برابر حریف افزود: بازیکنان پتروشیمی در تمام طول رقابت های این فصل تمرینات خوبی انجام داده اند و من از آمدگی آنها رضایت کافی را دارم.

سرمربی تیم پتروشیمی بندرامام خمینی(ره) بیان کرد: حدود یک هفته وقت داشتیم و تمرکز بیشتری برای بازی با مهرام تهران گذاشتیم به همین دلیل این موضوع استرس بازیکنان ما برای رویارویی با حریف را کمتر کرد و در عین حال هماهگی بچه ها را بالا برد.

حاتمی در خصوص وضع ارسلان کاظمی برای حضور در دیدار نهایی نیز عنوان کرد: کاظمی از بند مصدومیت رها شده و از آمادگی نسبتا خوبی برای حضور در این دیدار برخوردار است.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم بسکتبال پتروشيمي بندرامام امروز پنجشنبه در ديدار نخست از بازي رفت فينال ليگ برتر بسکتبال باشگاه هاي ايران ميزبان مهرام تهران است
 

کد خبر 2282496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha