۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۰۳

دیه گو سیمئونه؛

از مادران بازیکنان به خاطر به دنیا آوردن چنین مردان شجاعی تشکر می کنم

از مادران بازیکنان به خاطر به دنیا آوردن چنین مردان شجاعی تشکر می کنم

دیه گو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید که از عملکرد شاگردانش در پیروزی مقابل چلسی به شدت راضی بود از مادر این بازیکنان هم به دلیل به دنیا آوردن آنها تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دیه گو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیککومادرید بعد از پیروزی تیمش مقابل چلسی و رسیدن به دیدار فینال لیگ قهرمانان در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: لحظات فوق العاده ای بود و صعود به فینال شادی زیادی برای ما به همراه داشت. اما نکته مهمتر که مرا خوشحالتر کرد این بود که هوادارانی که پول زیادی پرداختند تا در لندن ما را تشویق کنند کاملا راضی از ورزشگاه خارج شدند. ما آنها را خوشحال کردیم و این پیروزی در خاطرات آنها باقی خواهد ماند.

سیمئونه در ادامه افزود: از شاگردانم کاملا راضی هستم، آنها فوق العاده بودند. باید از مادران آنها نیز که چنین بازیکنانی را به دنیا آوردند تشکر کنم. ما همانطوری که رئال مادرید شایسته پیروزی بود، شایسته رسیدن به فینال بودیم. می دانستیم یک گل ما در این بازی دو گل محسوب می شود و به همین دلیل تلاش زیادی کردیم تا دروازه چلسی را باز کنیم.

سرمربی اتلتیکو گفت: نتیجه امشب حاصل یک کار دسته جمعی بود. رویارویی مقابل رئال نمی تواند یک امتیاز و یا یک نکته منفی محسوب شود. ما آنها را از رقابتهای لیگ می شناسیم، تیمی قدرتمند و پر مهره، امیدوارم بتوانیم قهرمان اروپا شویم.

کد خبر 2282567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha