۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۱۶

پس از ترك اردوي تيم ملي؛

فدراسيون كشتي قاطعانه با فرنگي‌كاران خاطي برخورد مي‌كند

فدراسيون كشتي قاطعانه با فرنگي‌كاران خاطي برخورد مي‌كند

پس از قطع همكاري محمد بنا و برخي همكارانش با تيم ملي، فرنگي كاران اردونشين نيز بدون هماهنگي خانه كشتي را ترك كردند تا فدراسيون كشتي اعلام كند برخورد قاطع و جدي با كشتي گيران خاطي خواهد كرد.

به گزارش خبرنگار مهر؛‌ بعد از اينكه محمد بنا اعلام كرد فعلا قصد همكاري با تيم ملي و بازگشت به اردوي آماده سازي را ندارد،‌ رسول جزيني و سپس ايرج اسفندياري فر مربيان تيم ملي نيز به تبعيت از سرمربي تيم ملي، خانه كشتي را ترك كردند.

اما اين پايان ماجرا نبود و تمامي اردونشينان تيم ملي كشتي فرنگي و از جمله چهره هاي نامداري همچون حميد سوريان و اميد نوروزي نيز شب گذشته بدون هماهنگي با مسئولان فدراسيون و شوراي فني،‌ خانه كشتي را ترك كردند تا نشان دهند همچنان دنباله رو محمد بنا هستند.

بر اين اساس مسئولان فدراسيون كشتي نيز اعلام كردند به هيچوجه با چنين بي نظمي و اقدامي كنار نخواهد آمد و در همين راستا بزودي بعد از تشكيل نشست ويژه شوراي فني كشتي فرنگي ‌با مربيان وكشتي گيران خاطي قاطعانه برخورد خواهد كرد.

هر چند گفته مي شود حسن بابك مدير فني تيم هاي ملي كشتي فرنگي وعده داده اردونشينان صبح شنبه به اردو باز مي گردند و فعلا تعطيلات آخر هفته را سپري مي كنند، اما گفته مي شود متوليان فدراسيون كشتي در نظر دارند با برخورد جدي و قاطع تكليف رفت و آمدهاي رايج در كشتي فرنگي را براي هميشه روشن كنند.

کد خبر 2282930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha