۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۶:۰۰

آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

وضعیت برخی مدارس و مراکز اموزشی استان بوشهر مطلوب نیست

وضعیت برخی مدارس و مراکز اموزشی استان بوشهر مطلوب نیست

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: وضعیت برخی مدارس و مراکز اموزشی استان بوشهر مطلوب نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با تبریک به مناسبت روز معلم، اظهار داشت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، لازم است که همه مسئولان در این راستا فعال باشند.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد تحول در نظام اموزشی و تلاش در راستای نخبه پروری، افزود: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی در بخش‌های مختلف از جمله نیروی انسانی است که باید تلاش شود تا شاهد نخبه‌پروری در این استان باشیم.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم تلاش برای تامین نیروهای مدیریتی در خود استان، تصریح کرد: نیاز آینده استان بوشهر در عرصه مدیریتی استان باید در استان تامین شود و آموزش و پرورش در این زمینه نقش مهمی دارد.

وی خواستار عزم جدی مسئولان برای مرمت و بازسازی مدارس و مراکز آموزشی در استان بوشهر شد و تاکید کرد: این فضاها در حال حاضر وضعیت مطلوبی ندارند و لازم است که اقدامات لازم در این زمینه صورت بگیرد.

مشارکت همه دستگاه‌ها در توسعه مراکز آموزشی ضروری است

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه فضاهای اموزشی استان باید بهترین و بیشترین امکانات را در اختیار داشته باشند، گفت: زیر ساخت‌های آموزشی باید به خوبی در مدارس فراهم باشد تا فعالیت‌های اموزشی به شکل مطلوب‌تری انجام شود.

وی اضافه کرد: برخی مدارس استان بوشهر نیاز به مرمت و بازسازی دارند که باید با عزم جدی برای مرمت و بازسازی انها تلاش شود و همه دستگاه‌ها باید در این راستا حمایت کنند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط وزارت نفت برای توسعه زیرساخت‌های اموزشی استان بوشهر، تاکید کرد: وزارت نفت و همه دستگاه‌هایی که از استان بوشهر منتفع می‌شوند، باید برای توسعه زیرساخت‌های استان تلاش کنند.

وی با بیان اینکه آموزش پرورش به تنهایی از عهده افزایش زیرساخت‌های آموزشی برنمی‌آید، تاکید کرد: توسعه این زیرساخت‌ها نیازمند تلاش همه دستگاه‌ها است.

کد خبر 2283232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha