۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۱۰

حاتمی در گفتگو با مهر:

فقط به فکر دیدار سوم فینال هستم نه بردها و جام قهرمانی

فقط به فکر دیدار سوم فینال هستم نه بردها و جام قهرمانی

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با تاکید تنها موضوع قابل تمرکز برای وی دیدار روز دوشنبه است، گفت: نه به دو برد به دست آمده فکر می‌کنم و نه دیدار روز سه شنبه؛ کارمان در بازی روز دوشنبه که تمام شد به بازی‌های بعدی فکر می‌کنم.

مهران حاتمی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این پرسش که "پتروشیمی بندرامام دو دیدار نخست فینال را به سود خود تمام کرده و فقط به دو پیروزی نیاز دارد برای قهرمان شدن، فکر می‌کنید این امر طی دو بازی آینده در تهران محقق شود"؟، اظهارداشت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به این مهم دست یابیم هرچند مسئله‌ای که در حال حاضر به آن فکر می‌کنیم دیدار روز دوشنبه است نه چیز دیگر.

وی با اشاره به عوامل برتری پتروشیمی در دو دیدار نخست فینال تصریح کرد: انسجام تیمی از عوامل تاثیرگذار بود. بازیکنان فداکاری زیادی کردند و با همدلی که داشتند توانستند این دو بازی را با برتری خود تمام کنند.

سرمربی تیم پتروشیمی در پاسخ به این پرسش که "فاکتور تماشاگران که حضورشان در سالن اندیشه هم قابل توجه بود چقدر در نتایج رقم خورده تاثیر داشت"؟، یادآور شد: به هر حال فاکتور تماشاگر هم در نتایج به دست آمده بی تاثیر نبوده است.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبینی بر اینکه "فکر می‌کنید نبود این جمعیت تماشاگران برای دیدارهای تهران تاثیر منفی در عملکرد تیمی پتروشیمی داشته باشد"؟، گفت: از کجا می‌دانید که در تهران این تعداد تماشاگر را نداشته باشیم. احتمال اینکه آنها در تهران هم حمایت خود را از ما نشان دهند، وجود دارد. البته برنامه@ای برای آوردن تماشاگر به تهران نداریم اما هستند کسانیکه که طرفدار پتروشیمی هستند و در تهران اقامت دارند.

حاتمی در رابطه با صحبت‌های سرمربی مهرام مبنی بر اینکه سالن آزادی برای همه تیم‌ها امن است و آنها می‌توانند بی دغدغه بازی کنند، گفت: این حرف را قبول دارم! امیدوارم بازی بی دغدغه‌ای در تهران داشته باشیم. به هر حال برای پتروشیمی دو بازی انجام شده در بندرامام و بردهایی که در آنها به دست آوردیم تمام شده است و فقط به فکر آینده هستیم.

"چقدر احتمال می‌دهید روز سه شنبه و در پایان دیدار چهارم فینال صاحب جام قهرمانی شوید"؟، حاتمی در پاسخ به این پرسش گفت: تنها موضوعی که به آن فکر می‌کنم بازی روز دوشنبه است. نه به گذشته و دو برد به دست آمده فکر می‌کنم و نه دیدار روز سه شنبه. کارمان در بازی روز دوشنبه که تمام شد به بازی‌های بعدی فکر می‌کنم.

به گزارش مهر، در چارچوب مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم پتروشیمی بندرامام طی دو دیدار اول و دوم که پنجشنبه و جمعه در بندرامام برگزار شد به برتری دست یافت. دیدارهای سوم و چهارم این مرحله دوشنبه و سه شنبه آینده در تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 2283380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha