۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۱۰

تنیس روی میز قهرمانی جهان؛

ایران در رقابتی نزدیک به اسلواکی باخت/ پایان رویای دسته یک!

ایران در رقابتی نزدیک به اسلواکی باخت/ پایان رویای دسته یک!

تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران در ادامه مسابقات دسته دوم قهرمانی تیمی جهان با شکست سه بر یک مقابل اسلواکی از صعود به مرحله بعدی بازماند و مهم‌تر اینکه با وجود قرعه مناسب در دورهای مقدماتی و نهایی دسته دو، شانس قرار گرفتن در بین دو تیم صعود کننده به دسته یک را نیز از دست داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی ایران (رنکینگ 33) که با ترکیب نوشاد عالمیان، نیما عالمیان و افشین نوروزی در مقابل اسلواکی صف آرایی کرده بود، نتوانست بر این تیم اروپایی با رنکینگ 28 پیروز و راه خود را برای رسیدن به دسته یک جهانی ادامه دهد.
 
 "توماس کینات" در اولین بازی به مصاف نوشاد عالمیان، ستاره تنیس روی میز ایران، رفت و با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید.

در دومین بازی نیما عالمیان به مصاف "لوبومیر پیستج" نفر دوم اسلواکی رفت که با وجود بازی زیبا و نزدیک این ورزشکار جوان و حتی شانس مسلم پیروزی در گیم چهارم ، نیما  نتوانست بر این حریف فائق آمده و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

 مسابقه سوم بین افشین نوروزی و "پیتر سردا" برگزار شد.  این مسابقه برای ایران از این نظر مهم بود که در صورت پیروزی افشین و بازی بعدی نوشاد، امیدواری‌ها برای غلبه بر اسلواکی مجدداً زنده می‌شد.

نوروزی که تا قبل از این مسابقه  بهترین ورزشکار ایران در این مسابقات  بوده باز هم به داد تیم ملی رسید و با شکست سه بر صفر پیتر سردا، ضمن ایجاد بارقه‌های امید، روحیه مضاعفی را به دیگر اعضای تیم بخشید.

 نوشاد می بایست با لوبومیر پیستج مبارزه می کرد؛ حریفی که  در رقابتی بسیار نزدیک برادرش نیما را شکست داده بود. بازی دور از انتظار نوشاد عالمیان مقابل حریفی که 140 پله با او فاصله رنکینگی داشت و شکست سه بر صفر موجب گردید ایران در مقابل اسلواکی بازی را با نتیجه سه بر یک واگذار کند.

پیش از این تیم تنیس روی میز بانوان هم با قبول شکست مقابل مکزیک از صعود به دسته یک بازمانده بود.

کد خبر 2283502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha