۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۱۶

پرندیان خبر داد:

آغاز ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف در ملایر/ پیش بینی حضور بیش از 1000 معتکف

آغاز ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف در ملایر/ پیش بینی حضور بیش از 1000 معتکف

ملایر - خبرگزاری مهر: مسئول برگزاری مراسم اعتکاف ملایر از آغاز ثبت نام اعتکاف از 13 اردیبهشت ماه در ملایر خبر داد و گفت: اعتکاف باعث تقویت بنیه معنوی جوانان و ارتقا تفکر دینی و ترویج شعائر اسلامی در جامعه است.

حجت الاسلام رضا پرندیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه هر ساله با شروع ایام مبارک ماه رجب و همزمان با فرخنده میلاد با سعادت امیر مومنان علی (ع) مراسم معنوی اعتکاف آغاز می شود، بیان کرد: این مراسم امسال نیز همچون سالهای گذشته با حضور پر شور جوانان در شهرستان ملایر برگزار خواهد شد.

وی اعتکاف را باعث تقویت بنیه معنوی جوانان و ارتقای تفکر دینی و ترویج شعائر اسلامی در جامعه برشمرد و محل ثبت نام متقاضیان اعتکاف امسال در ملایر را موسسه امام حسن مجتبی (ع) عنوان کرد.

وی گفت: ثبت نام در روزهای 13، 14و 15 اردیبهشت ماه در این موسسه واقع در میدان نبوت، روبروی بیمارستان غرضی انجام می شود.

حجت الاسلام پرندیان هزینه ثبت نام برای هر نفر از برادران و خواهران را در مراسم معنوی اعتکاف امسال 35 هزار تومان عنوان کرد.

وی گفت: در ایام اعتکاف و ولادت باسعادت مولای متقیان حضرت علی بن ابیطالب(ع)، مبلغان و روحانیون در جمع متعکفین حضور پیدا کرده و با اقامه نماز جماعت، برگزاری گفتمان های دینی، پاسخ به شبهات و ارتقاء بخشی دینی مذهبی فعالیت خواهند داشت.

مسئول برگزاری مراسم اعتکاف ملایر اظهار داشت: امسال مراسم معنوی اعتكاف خواهران در محل مسجد جامع ملایر و برای برادران در مسجد امام جعفر صادق(ع) در خیابان بروجرد برگزار می شود.

وی بیان کرد: مراسم اعتكاف ویژه ماه مبارك رجب، به مدت سه روز درروزهای 23، 24 و 25 اردیبهشت ماه در شهرستان ملایر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته نیز بیش از یک هزار نفر در سطح شهرستان ملایر و سایر بخش ها و روستاها در ايام البيض ماه رجب در سنت حسنه اعتکاف شرکت کردند، گفت:پیش بینی می شود امسال نیز مانند سالهای گذشته شاهد حضور پر شور جوانان ملایری در مراسم معنوی اعتکاف باشیم.

وی اضافه کرد: امسال مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان ملایر در  شهر ملایر، شهر سامن، شهر ازندریان، روستای اسلام آباد، روستای حسین آباد شاملو و روستای علی آباد دمق برگزار خواهد شد.

کد خبر 2283518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha