۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۴۳

حسن بابک در گفتگو با مهر:

هیچکس مخالف رقابت‌های انتخابی نیست/ باید به اهداف ملی احترام گذاشت

هیچکس مخالف رقابت‌های انتخابی نیست/ باید به اهداف ملی احترام گذاشت

مدیر فنی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص آخرین وضعیت این تیم برای حضور در رقابتهای جام‌جهانی تهران گفت: با توجه به وضعیت کنونی و اتفاقاتی که پیرامون تیم ملی رخ داد همچنان رقابتهای انتخابی در راس امور تیم ملی قرار دارد.

حسن بابک در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب خاطر نشان کرد: برگزاری رقابتهای انتخابی یکی از اصول غیر قابل انکار شورای فنی کشتی فرنگی در انتخاب ملی پوشان است و حتی مسایل حاشیه ای و اتفاقات اخیر هم مانع عدم اجرای این اصل نخواهد شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه گروهی از فرنگی کاران صبح امروز با مراجعه به خانه کشتی تهران تمرینات خود را از سر گرفتند و برخی دیگر از اردونشینان نیز تا عصر امروز به خانه کشتی باز می گردند تا روال عادی تمرینات آماده سازی ادامه یابد.

مدیر فنی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص کادر فنی جدید این تیم نیز گفت: ناصرنوربخش از مربیان قدیمی و شناخته شده تیم ملی سکان هدایت فرنگی کاران در جام جهانی را در دست خواهد داشت و او بزودی همکاران خود را نیز انتخاب و به جمع اعضای کادر فنی اضافه خواهد کرد. البته ما مشکلی با ادامه همکاری با کادر فنی قبلی نداشتیم اما این مربیان به خواست خود از همکاری سر باز زدند و در ادامه تصمیم محمد بنا به اردوی تیم ملی نیامدند.

بابک ضمن اشاره به این موضوع که حضور در رقابتهای جام جهانی یک هدف و بحث ملی است و نمی توان با سلایق شخصی با آن برخورد کرد افزود: حضور تیم ملی ایران در رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی تهران مساله ساده ای نیست که درگیر سلایق و تصمیمات شخصی شود. ما همیشه عنوان کردیم سرباز این مرز و بوم هستیم و هیچ سربازی نمی تواند به خواست شخصی خود از حضور در میدان جنگ شانه خالی کند. البته ما نمی توانیم کسی را هم به زور به میدان بفرستیم چراکه حضور در رقابتهای جام جهانی باید همراه با اراده محکم و تصمیمی راسخ باشد.

وی در خاتمه اظهار داشت: ما برای کسب نتیجه در رقابتهای جام جهانی تهران از تمام داشته های خود بهره خواهیم برد و در ضمن پای اهداف شورای فنی که همان برگزاری رقابتهای انتخابی است می ایستیم.

کد خبر 2283615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha