۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۳۸

در گفتگو با مهر عنوان شد:

برنامه‌های رسول خطیبی برای تراکتورسازی/ 60 درصد تیم باید حفظ شود

برنامه‌های رسول خطیبی برای تراکتورسازی/ 60 درصد تیم باید حفظ شود

مربی پیشین تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه برای حفظ آرامش تراکتورسازی در این مدت سکوت کرده بود، تاکید کرد: برای موفقیت تیم تراکتورسازی هر کاری می کنم تا تیم شهرم سربلند باشد.

رسول خطیبی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اینکه گفته می‌شود فصل آینده هدایت تیم تراکتورسازی به وی سپرده خواهد شد، با بیان مطلب فوق گفت: در جلسه پیشکسوتان باشگاه تراکتورسازی من حضور نداشتم ولی از آن عزیزانی که نام مرا مطرح کردند تا گزینه سرمربیگری تیم باشم کمال تشکر را دارم. از اینکه مسئولان باشگاه به فکر مشورت با پیشکسوتان هستند واقعا خوشحالم و باید به این کار آقای نظمی و همکارانشان احترام گذاشت.

وی افزود: من کاری ندارم که در نهایت چه کسی سرمربی تیم تراکتورسازی خواهد شد و امیدوارم که هر چه به صلاح باشگاه است رخ بدهد. تنها نکته ای که باید آن را تاکید کنم این است که هر چه زودتر باید این اتفاق رخ بدهد و سرمربی مشخص شود تا بتواند تیم را برای فصل آینده ببندد.

سرمربی فصل پیش تیم گسترش فولاد تبریز در پاسخ به این سئوال که "آیا با شما مذاکره مستقیمی برای حضور در تراکتورسازی صورت گرفته است یا خیر"؟، گفت: خیلی‌ها در این مدت گفتند که رسول خطیبی برای هدایت تراکتورسازی تمایلی ندارد و برای همین مصاحبه ای نکرده است. ولی باید بگویم که تراکتورسازی تیم شهرم است و برای حفظ آرامش این تیم و هوداران سکوت کردم و تا امروز مصاحبه ای انجام ندادم چرا که باشگاه باید در آرامش تصمیم بگیرد.

خطیبی اضافه کرد: من هم شنیدم که جمشید نظمی (مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی) روز گذشته در برنامه تلویزیونی اعلام کرد که تقریبا حضور تونی در تراکتورسازی منتفی شده است. آرزو دارم چه تونی و چه مربی دیگری که برای این تیم انتخاب می شود بتواند تراکتورسازی را به یک تیم قدرتمند تبدیل کند. من خودم به عنوان سرمربی هر کمکی برای موفقیت تراکتورسازی انجام می‌دهم.

این مربی در خصوص برنامه‌های خود برای تراکتورسازی گفت: تیم باید آسیایی بسته شود نه لیگ برتری. اگر بخواهیم به لیگ برتر فکر کنیم برای سومین بار در آسیا حذف می‌شویم. اگر من به عنوان سرمربی تیم انتخاب شوم 60 درصد تیم را حفظ می‌کنم ولی 40 درصد دیگر باید تغییر کند تا تیم تقویت و در آسیا قدرتمند ظاهر شود.

وی با بیان اینکه مردم تبریز به من لطف دارند که هر روز می‌خواهند هدایت تیم را بر عهده بگیریم، ادامه داد: به هرحال باید دید صلاح تیم تراکتورسازی چه چیزی است. به نظرم جوانگرایی و بومی گرایی خوب است ولی تراکتورسازی می‌خواهد در آسیا نتیجه بگیرد بنابراین باید تیم را قوی بست.

خطیبی در پایان درباره تیم ملی فوتبال هم تصریح کرد: باید به تیم ملی شخصیت بدهیم نه اینکه شخصیت آن را زیر سئوال ببریم. اینکه تیم ملی با یک دست لباس به اردو رفته و مشکلات دیگری که مطرح می‌شود در شان تیم ملی نیست. ما نباید فقط حرف بزنیم که تیم ملی را حمایت می‌کنیم. باید به فکر آبروی ایران در عرصه بین المللی باشیم و به تیم کشورمان آرامش بدهیم.

کد خبر 2283807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha