۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۱۹

مرگدری:

اقلام اساسی تا خرداد افزایش قیمت نخواهند داشت

اقلام اساسی تا خرداد افزایش قیمت نخواهند داشت

گرگان- خبرگزاری مهر: معاون برنامه ریزی استاندار گلستان با بیان این که با شروع فاز دوم هدفمندی یارانه ها کمتر از 7 دهم درصد تخلف داشته ایم که این نشان دهنده همراهی جامعه است گفت: اقلام اساسی تا خرداد افزایش قیمت نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مرگدری شامگاه شنبه در ششمین جلسه ستاد ساماندهی یارانه که در استانداری برگزار شد افزود: در عین حال اگر مواردی از تخلف هم وجود دارد با پیگیری و اطلاع با دبیر خانه ستاد هدفمندی یارانه ها در جهت رفع آن اقدام شود.

وی توضیح داد: یک سری اقلام اساسی تا پایان خرداد ماه افزایش قیمت نخواهد داشت و با برجسته سازی این مساله و اطلاع رسانی به کنترل این موارد بپردزیم.

وی با اشاره به این که فضای مناسبی در استان با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه وجود دارد، گفت: نیاز به یادآوری و تاکید به اصناف، بازار و حمل و نقل و رعایت قوانین از سوی آن ها وجود دارد و این به نفع همه مردم است.
وی با اشاره به برقی کردن چاه های کشاورزی ادامه داد: سازمان جهاد کشاورزی و شرکت برق با توجه به ردیف بودجه ایی که برای این مورد در نظر گرفته شده است این قضیه را پی گیری کنند تا این کار اجرایی شود.

مرگدری گفت: در خصوص برداشت محصول و کشت دوم کشاورزان اگر نیاز به نگاه ویژه ایی است با تدابیر لازم از طریق مجاری زیربط صورت بگیرد.

وی با اشاره به کارخانجات آرد استان گفت: با راهکارهایی باید آرد استان را در برابر شبکه های مخوف نجات دهیم و نگذاریم گندم از استان خارج شود.

مرگدری ادامه داد: باید تلاش کنیم تولید کننده های ما متضرر نشوند و صدور هر گونه حواله گندم، خوراک دام و طیور به استان ما حتما با هماهنگی باشد.

وی با اشاره به انبار گردانی در کارخانجات آرد خاطر نشان کرد: با توجه به بیلان منفی که وجود دارد حتما باید به این کارخانه ها کمک شود.

مرگدری ادامه داد: گزارشاتی در خصوص کیفیت پایین آرد وجود داشته است که آرد عرضه شده به بازار خوب نیست و باید توجه جدی تری به آرد هایی که توزیع می شود داشته باشیم تا مشکل تغذیه ایی برای مردم درست نشود.

کد خبر 2284144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha