۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۴۲

شیرکوند در گفتگو با مهر:

پدیده های لیگ در متین ورامین جمع شده اند/ از حریفان خود در مسابقات جهانی نمی هراسیم

پدیده های لیگ در متین ورامین جمع شده اند/ از حریفان خود در مسابقات جهانی نمی هراسیم

ورامین - خبرگزاری مهر: لیبروی تیم متین ورامین گفت: از حریفان خود در مسابقات جهانی نمی هراسیم و با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم متین ورامین که خود را برای مسابقات والیبال جام باشگاه های جهان آماده می کند، این روزها به صورت منظم و با تمام توان در ورزشگاه شهید گلعباسی این شهرستان در حال تمرین است.

شاگردان دانیله بانیولی که پس از مسابقات آسیایی دچار تغییرات گسترده ای شده اند، با روحیه بالا به دنبال خلق شگفتی در مسابقات جام باشگاه های جهان هستند و تلاش دارند با ارائه بازی های خوب و قابل قبول نماینده شایسته ای برای ایران باشند.

احسن الله شیرکوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز خوشحال و شادمان هستیم که با قهرمانی در مسابقات لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا با لب خندان در میان مردم و مسئولان حاضر می شویم و از خوشحالی مردم ورامین انرژی مضاعف کسب می کنیم.

لیبروی تیم متین ورامین افزود: متین ورامین در سال 1392 سختی های بسیاری را تحمل کرد و توانست در مسابقات لیگ برتر والیبال در مقابل بسیاری از مدعیان در دومین حضور خود در سطح اول کشور به مقام قهرمانی دست پیدا کرده و جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کند.

وی ادامه داد: قهرمانی متین ورامین در سایه همدلی و همت بازیکنان، کادر فنی و عوامل اجرایی باشگاه به دست آمد و اگر به آمارهای لیگ برتر رجوع کنیم، مشاهده خواهد شد که بیشترین میزان تمرین در لیگ ایران متعلق به متین ورامین است.

شیرکوند اضافه کرد: با قهرمانی تیم متین در مسابقات لیگ برتر، نماینده ورامین به مسابقات جام باشگاه های آسیا صعود کرد و این تیم پس از پایان مسابقات لیگ برتر والیبال و پس از استراحت کوتاه، تمرینات خود را زیر نظر دانیله بانویلی ادامه داد و همه بازیکنان امیدوار بودند تا بتوانند مقام قهرمانی را برای ایران و مردم ورامین به ارمغان بیاورند.

این بازیکن ملی پوش گفت: در مسابقات آسیایی تمام تیم ها با قدرت و امکانات خوبی به مسابقات آمده بودند و برخی تیم ها، متین را دچار مشکل کردند اما انگیزه بازیکنان سبب شد تا متین در اولین حضور خود در مسابقات آسیایی به مقام قهرمانی برسد.

شیرکوند متذکر شد: در مسابقات جهانی در گروه سختی قرار گرفته ایم و باید با نماینده برزیل که قهرمان جهان نیز است در کشور خودش به مبارزه بپردازیم اما بازیکنان متین از هیچ حریفی نمی هراسند و در این مسابقات تمام توان خود را نشان خواهند داد.

وی تأکید کرد: تیم های شرکت کننده و قدرتمند این مسابقات را به خوبی آنالیز کردیم و سرمربی تیم نقاط ضعف و قوت هریک از تیم ها را به بازیکنان یادآور شدند و اکنون تیم در شرائط مناسب و خوبی قرار دارد و همه تلاش خود را خواهد کرد که دل مردم ایران را شاد کند.

شیرکوند گفت: بازیکنان جدید متین ورامین به عنوان پدیده های لیگ برتر محسوب می شود و به هیچ عنوان دست کمی از بازیکنان ملی پوس سابق این تیم ندارند.

به هر ترتیب متین ورامین در گروه دوم مسابقات جهان باید به مصاف تیم سادا کروزیرو از برزیل و بلوگوریه بگلوردو از روسیه و گوانیابومتس از پورتوریکو برود و مصاف با نماینده برزیل در کشور خودش و مبارزه با نماینده قدرتمند روسیه، کار متین را برای صعود به دور بعد رقابت ها بسیار سخت کرد.

کد خبر 2284239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha