۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۲۱

با استقبال باشکوه مردم/

پیکر سه شهید گمنام وارد بوشهر شد

پیکر سه شهید گمنام وارد بوشهر شد

بوشهر - خبرگزاری مهر: پیکر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح یکشنبه با استقبال باشکوه مردم استان، وارد بوشهر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تاکنون 89 شهید گمنام در 13 نقطه از شهرها و یادمان‌های شهدای استان بوشهر تشییع و خاکسپاری شده‌اند و امروز نیز سه شهید گمنام دیگر به این تعداد اضافه شد تا پیوند مردم استان بوشهر با شهدا عمیق تر شود.

هویت یکی از شهدای گمنامی که پیش از این در دانشگاه خلیج فارس تشییع و خاکسپاری شده بود، با آزمایشات صورت گرفته تعیین شد و مشخص شد که وی شهید بهروز صبوری است که با حضور خانواده وی در بوشهر، پیکر مطهر این شهید به زادگاهش منتقل شد و امروز شهید گمنام دیگری در این محل خاکسپاری خواهد شد.

مديركل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس در ارتباط با برنامه‌های تشییع پیکر سه شهید گمنام در استان بوشهر اظهار داشت: يكي از اين شهداي گمنام که 22 ساله است و در عمليات بدر و در جزيره مجنون به شهادت رسیده، جايگزين "شهيد بهروز صبوري" در دانشگاه خليج فارس خواهد شد.

سرهنگ احمد موحد ادامه داد: مراسم اين شهيد ساعت 20 امروز در مسجد توحيد بوشهر برگزار خواهد شد و سپس شهید ساعت 21 و 30 دقیقه به مراسمی در جوار خیمه‌گاه ضریح حضرت ابوالفضل در بوشهر منتقل می‌شود و بعد از آن در ساعت 23 مراسم شب وداع با اين شهيد در مسجد دانشگاه خليج فارس برگزار مي‌شود.

وی اضافه كرد: این شهید صبح روز دوشنبه 15 ارديبهشت ماه ساعت 9، از ميدان رفاه بهمني شهر بوشهر روی دستان مردم متدين تشيع و در يادمان شهداي گمنام دانشگاه خليج فارس بوشهر تدفين و آرام مي‌گيرد.

موحد گفت: دو شهيد گمنام كه يكي 22 ساله كه در عمليات والفجر 8 منطقه فاو و شهيد ديگر كه 20 ساله و عمليات بدر و در جزيره مجنون به مقام شهادت رسيده‌اند، امروز به محل ويژه برنامه تيپ موشكي سلمان دشتستان انتقال داده مي‌شوند.

وی افزود: امشب و همزمان با نماز مغرب و عشا، ويژه برنامه شب وداع با اين دو شهيد گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور مردم شهيد پرور و هميشه در صحنه دشتستان در مصلاي شهر برازجان برگزار مي‌شود.

وی اظهار كرد: دو شهيد گمنام دفاع مقدس 22 ساله مربوط به عمليات والفجر 8 منطقه فاو و شهيد20 ساله مربوط به عمليات بدر جزيره مجنون، ساعت 17 روز دوشنبه از مصلاي جمعه شهر وحدتيه با دستان امت ولايتمدار تشيع در يادمان شهداي گمنام اين شهر مستقر و در پارك پارسه تدفين خواهد شد.

کد خبر 2284347

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha