۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۸:۲۸

افشاردوست با مهر مطرح کرد:

سفر کواچ به ایران دیر نشده است/ او برای هر بازیکن برنامه ویژه دارد

سفر کواچ به ایران دیر نشده است/ او برای هر بازیکن برنامه ویژه دارد

دبیر فدراسیون والیبال با بیان اینکه هر مربی دیگری هم جای کواچ بود همین زمان به تهران سفر می‌کرد تاکید کرد که سفر "کواچ" به ایران دیر نشده است ضمن اینکه ما از اول می‌دانستیم که وی همین زمان به تهران سفر می‌کند.

محمود افشاردوست در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اینکه گفته می‌شود کواچ خیلی دیر به تمرینات تیم ملی اضافه می‌شود، اظهارداشت: به نظرم اصلا اینطور نیست و وی دیر به ایران نمی‌آید. یکشنبه شب تیمش در فینال لیگ ایتالیا بازی دارد که اگر بازنده شود یک روز برای دیدن خانواده‌اش به صربستان می‌رود و پس از آن راهی تهران می‌شود ولی اگر تیمش برنده شود نهایتا کواچ روز 19 اردیبهشت ماه در تهران خواهد بود.

وی افزود: البته اگر وی تا به امروز در تمرینات تیم ملی حضور داشت طبیعتا بهتر می‌شد ولی نبودنش به این معنی نیست که از برنامه‌ها بی‌خبر باشد. ما از روز اول می‌دانستیم که وضعیت اینگونه است. ضمن اینکه او اطلاعات تمرینی هر بازیکن را به طور جداگانه دریافت می‌کند و بر اساس آن تمرینات ویژه بعدی را برای هر بازیکن در نظر می‌گیرد که توسط همکارانش در اردوی تیم ملی به اجرا در می‌آیند.

دبیر فدراسیون والیبال تصریح کرد: همه گزینه‌هایی که از قبل با آنها مذاکره کرده بودیم همین وضعیت را داشتند غیر از یک نفر که آن مربی هم شرایط ویژه‌ای را می‌خواست که مورد قبول ما نبود. ما اگر با هر مربی دیگری هم به توافق می‎‌رسیدیم همین زمان به تهران می‌آمدند چون همه آنها شاغل بودند.

از افشاردوست درباره پخش تلویزیونی مسابقات لیگ جهان با کیفیت HD پرسیدیم که وی در پاسخ به آن خاطرنشان کرد: این مشکل حل شده است. من البته دقیقا نمی‌دانم که صدا و سیما با کدام شرکت خارجی به توافق رسیده است ولی در آخرین جلسه‌ای که داشتیم عنوان شد که مشکلی برای این کار وجود ندارد.

دبیر فدراسیون والیبال در پایان درباره پاداش‌های بلوکه شده ایران در FIVB هم اینگونه توضیح داد: این مشکل هم حل شده است. سال گذشته قرارداد حق پخش تلویزیونی 250 هزار دلار بود که قرارداد آن را به فدراسیون جهانی فرستادیم. حالا هم منتظر نامه جدید FIVB برای لیگ 2014 هستیم.

کد خبر 2284399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha