۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۳۱

در دیدار با جانبازان قطع نخاعی صورت گرفت؛

ادای احترام رئیس نمایشگاه کتاب به مقام شامخ جانبازان دفاع مقدس

ادای احترام رئیس نمایشگاه کتاب به مقام شامخ جانبازان دفاع مقدس

رئیس بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در دیدار با تعدادی از جانبازان قطع نخاعی در محل این نمایشگاه، ایثارگری های آنان را در دوران دفاع مقدس ستود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعباس صالحی رئیس بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صبح امروز یکشنبه 14 اردیبهشت در محل سالن تشریفات نمایشگاه با تعدادی از جانبازان قطع نخاعی دیدار و نسبت به مقام شامخ آنها ادای احترام کرد.

صالحی در این دیدار کوتاه اما صمیمانه با بیان این که جانبازان نور دیده ما هستند گفت: وقتی شنیدم شما عزیزان به نمایشگاه می آیید، خستگی چند ماهه برای برگزاری نمایشگاه از تنم به در شد. اگر امروز می توانیم در ایران اسلامی و در فضای آزاد به فعالیت بپردازیم، همه اینها را مدیون شما بزرگواران هستیم.

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: شما و دیگر دوستانتان که امروز در جوار رحمت حق هستند، کارهای بزرگی را انجام داده اید و باعث شدید که ما امروز در جمهوری اسلامی، زندگی آرامی داشته باشیم. ما می دانیم آن چه به دست آورده ایم، ارزان به دست نیاورده ایم و حضور شما در نمایشگاه کتاب پیامی است برای تک تک ایرانی های که به اعتلای فرهنگ ایرانی می اندیشند.

وی در این دیدار از همکاران خود خواست تا جانبازان را به بخش های مختلف نمایشگاه ببرند. در پایان این دیدار تعدادی بن کتاب در اختیار جانبازان قرار گرفت.

 در ابتدا آنها از سالن یاس (کارنامه نشر) بازدید کردند. هم اکنون هم مشغول دیدن دیگر غرفه های نمایشگاه بین المللی کتاب تهران هستند.

بر اساس این گزارش بازدید جانبازان قطع نخاعی از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران امسال برای اولین بار و به همت کمیته تسهیلات رفاهی این نمایشگاه صورت می گیرد.

کد خبر 2284473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha