۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۰۷

آخرین خبرها از سریال جدید مهران مدیری/ نویسندگان مشغول کارند

آخرین خبرها از سریال جدید مهران مدیری/ نویسندگان مشغول کارند

تهیه‌کننده سریال مهران مدیری که در شبکه تهران ساخته خواهد شد، اعلام کرد این سریال اکنون در حال نگارش فیلمنامه و شخصیت‌پردازی قرار گرفته است.

حسین خطیبی تهیه‌کننده سریال جدید مهران مدیری که برای شبکه تهران ساخته می‌شود در این‌باره به خبرنگار مهر گفت: هم‌اکنون نویسندگان سریال مشغول نگارش فیلمنامه هستند و به مرحله شخصیت‌پردازی رسیده‌اند. تلاش گروه نویسندگان بر این است که سیناپس اولیه هرچه سریعتر آماده شود.

وی از ارائه جزئیات بیشتر درباره نام سریال و عوامل آن پرهیز و اعلام کرد به زودی اخباری درباره این سریال به اطلاع همگان خواهد رسید.

به گزارش مهر، این سریال در سه فصل 30 قسمتی در موسسه نور تولید می‌شود و مهران مدیری برای نگارش فيلمنامه از نويسندگان آثار قبلی خود همچون خشايار الوند و امير مهدی ژوله استفاده کرده است.

همچنین سيامک انصاری بازیگر ثابت آثار مدیری در صفحه شخصی خود در یکی از شبكه‌های اجتماعی مطلبی درباره این سریال نوشته بود که نشان می‌دهد انصاری همچنان به همکاری خود با کارگردان «شب‌های برره» ادامه خواهد داد.

شنیده می‌شود فصل اول سریال پس از ماه رمضان از شبكه تهران روی آنتن خواهد رفت.

در ابتدای اعلام خبر بازگشت مدیری به تلویزیون گفته می‌شد وی «شب‌های برره 2» را خواهد ساخت؛ موضوعی که با تکذیب سیدعباس فاطمی مدیر کل طرح، برنامه و نظارت سیما در نشست خبری برنامه‌های نمایشی سال 93 همراه بود. اما گویا طرح «شب‌های برره 2» از سوی مدیری به تلویزیون داده شده بود ولی با مخالفت آنها روبرو شد.

کد خبر 2284863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha