۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۴۸

قنبرزاده به مهر خبر داد:

درخواست افزایش 20 درصدی بودجه نفت/ دو ورزشگاه را به AFC معرفی کردیم

درخواست افزایش 20 درصدی بودجه نفت/ دو ورزشگاه را به AFC معرفی کردیم

مدیرعامل باشگاه نفت تهران اعلام کرد این باشگاه همیشه منافع ملی را در نظر گرفته اما برای فصل بعد مسئولان باید همکاری بیشتری با این باشگاه انجام دهند تا متضرر نشود. وی همچنین از درخواست افزایش 20 درصدی بودجه این باشگاه برای فصل آینده خبر داد.

منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد برنامه‌های این تیم برای حضور در مسابقات داخلی و آسیایی فصل آینده، ضمن بیان مطلب فوق گفت: برنامه یک طرف و بودجه طرف دیگر و باید براساس اهداف‌مان بودجه‌ای را در نظر گرفت که قابل تحقق باشد. در این شرایط حداکثر بودجه‌ای که برای اجرای برنامه‌های خود در فصل آینده خواسته‌ایم، افزایش 20 درصدی نسبت به هزینه‌های فصل گذشته است.

تیم نفت جزو تیم‌های جوان لیگ است و با توجه به حضور تیم‌های مختلف ایران در بازی‌های آسیایی گوانگژو و جام ملت‌ها، آیا این جوان بودن به ضرر تیم نفت نیست؟، وی در پاسخ به این پرسش اظهار کرد: تصمیم داریم با هماهنگی باشگاه‌هایی که شرایط ما را دارند، در خصوص این مساله نشست‌هایی را داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران اضافه کرد: در این نشست‌ها که در ادامه با مدیران تصمیم ساز فدراسیون و سازمان لیگ هم برگزار می‌شود، قصد داریم برنامه‌ریزی‌های مسابقات به نحوی باشد تیم‌هایی مانند نفت که از بازیکنان جوان و امید بیشتری استفاده می‌کنند، متضرر نشوند و آن اتفاقی که فصل پیش برای‌مان رخ داد و 3 امتیاز حساس را از نفت گرفت، دیگر تکرار نشود.

وی در خصوص آن اتفاق اینگونه توضیح داد: در هفته بیست و دوم فصل گذشته تیم نفت در شرایطی برابر ذوب‌آهن قرار گرفت که از یک طرف بازیکنان دیداری سنگین را با پرسپولیس پشت سرگذاشته بودند و از طرفی دیگر 3 بازیکن اصلی‌مان در استرس همراهی تیم زیر 22 سال بودند.

قنبرزاده همچنین تاکید کرد: ما به خاطر این مشکلات 3 امتیاز مهم آن بازی که در قهرمانی بسیار تاثیرگذار بود را از دست دادیم، در شرایطی که 3 بازیکن اصلی خود را به تیم زیر 22 سال دادیم اما اکثر تیم‌ها به توافق خود برای در اختیار گذاشتن‌ بازیکنان‌شان عمل نکردند.

وی با بیان اینکه باشگاه نفت همیشه منافع ملی را در نظر گرفته، ادامه داد: امسال که تیم نفت باید در 3 میدان به مصاف حریفان داخلی و خارجی برود، امیدواریم مسئولان سازمان لیگ هماهنگی‌های لازم را با تیم‌هایی که نفرات امید و جوان بیشتری را در اختیار دارند انجام دهند تا هم باشگاه و هم تیم‌های مختلف ملی متضرر نشود.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران با اشاره به اینکه طبق اعلام مهدی تاج تیم فوتبال این باشگاه با میانگین 24/5 سال، جوان‌ترین تیم لیگ سیزدهم بوده، تاکید کرد: در هفته‌‎های پایانی لیگ مسئولان فدراسیون، سازمان لیگ و کارشناسان بحث پیر بودن بازیکنان لیگ را مطرح کردند اما کمتر کسی به تیم نفت اشاره کرد که با در اختیار داشتن عنوان جوان‌ترین تیم لیگ، به موفقیت‌ بزرگی همچون آسیایی شدن دست یافته است.

وی همچنین اضافه کرد: مطمئنا اگر به باشگاه‌هایی مانند نفت تهران، راه‌آهن، فولاد خوزستان و گسترش فولاد که جزو جوان‌ترین تیم‌های لیگ بودند، ارزش بیشتری داشته شود، باشگاه‌های دیگر هم به جوانگرایی ترغیب می‌شوند که این موضوع در مجموع به سود آینده فوتبال ایران خواهد بود.

قنبرزاده در پایان با بیان اینکه این باشگاه دو ورزشگاه تختی و دستگردی را برای میزبانی مسابقات آسیایی به AFC معرفی کرده، گفت: این ورزشگاه‌ها امتیاز A را دریافت کرده و مشکلی برای میزبانی ندارند که با توجه به نظر کادرفنی، محل قطعی برگزاری مسابقات خود را مشخص خواهیم کرد که زمان لازم را هم در این خصوص در اختیار داریم.

کد خبر 2285317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha