۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۳۵

اکبری در گفتگو با مهر:

نسل ما با رادیو بزرگ شده است/ رسانه‌ای برای خاطره‌بازها

نسل ما با رادیو بزرگ شده است/ رسانه‌ای برای خاطره‌بازها

عبدالرضا اکبری رادیو را رسانه‌ای شریف، سالم و مورد احترام برای همه اقشار جامعه می‌داند که مردم با آن خاطره‌های زیادی دارند و نسل او هم با این رسانه بزرگ شده‌اند.

عبدالرضا اکبری از بازیگران سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه رادیو یکی از رسانه‌های مورد توجه اوست، گفت: به نظر من رادیو یکی از رسانه‌هایی است که به نوعی همه مردم با آن خاطره دارند و نوستالژی خاصی دارد. کودکی من و نسل من هم با این رسانه شکل گرفته است و ما با رادیو بزرگ شده‌ایم.

وی افزود: بسیاری از لحظه‌هایمان با برنامه‌های شاد، سرگرم‌کننده و قصه‌های شنیدنی رادیو سپری شده است. اکنون هم رادیو یکی از اصلی‌ترین رسانه‌هایی است که برنامه‌های آن را دنبال می‌کنم و هنگام رانندگی همیشه رادیو گوش می‌دهم.

اکبری با بیان اینکه رادیو رسانه‌ای شریف، سالم و متعهد است، یادآور شد: من معتقدم رادیو رسانه‌ای شریف سالم و متعهد است و این رسانه در 75 سالگی همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد و رسانه‌ای مورد احترام برای همه اقشار مردم است. رادیو را همه مردم دوست دارند به ویژه هنرمندان که هریک به نوعی در این رسانه صدایشان را ارزیابی کردند و همین یکی از ویژگی‌های ارزشمند رادیو است که امکان تجربه‌اندوزی را برای بسیاری از افراد فراهم می‌کند.

بازیگر سریال‌های «تولدی دیگر» و «عملیات 125» یادآور شد: رادیو یادآور صدا و هنرمندی عزیزانی است که کار خود را با این رسانه آغاز کردند. من خودم تا به حال تجربه کار در رادیو را نداشته‌ام و معمولا به عنوان مهمان به برنامه‌های رادیویی دعوت می‌شوم اما سال‌هایی نه چندان دور 6 ماهی به عنوان بازیگر در نمایشنامه‌های رادیویی ایفای نقش می‌کردم که تجربه بسیار خوبی برایم بود. آن زمان کاملا حس کردم انتقال حال و هوای داستان فقط و فقط از طریق صدا کار بسیار دشواری است. البته خود من به نمایش و تصویر علاقه بیشتری دارم و دوست دارم که تحرک و پویایی در بازی بازیگر دیده شود.

این بازیگر در پایان کارکرد مهم جشنواره رادیو را تشویقی ارزیابی و عنوان کرد: جشنواره رادیو فرصتی را فراهم می‌کند تا همه دست اندرکاران و کسانی که در طول سال‌های فعالیت رادیو برای آن زحمت کشیده‌اند مورد تقدیر قرار بگیرند. همچنین فضایی برای شناسایی نقاط ضعف و قوت ایجاد می‌شود. تنوع در برنامه به چشم می‌آید و کارکردهای بسیار دیگری را هم می‌توان به این جشنواره ها نسبت داد.

سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو و پنجمین اجلاس جهانی صدا از بیستم تا بیست و دوم اردیبهشت ماه در سالن مرکز هایش های صداوسیما برگزار می‌شود.

کد خبر 2286030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha