۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۳۱

علیرضا حیدری در گفتگو با مهر:

درهای اردو روی المپیکی‌ها باز است/ مشكلات در فضای دوستانه حل شود

درهای اردو روی المپیکی‌ها باز است/ مشكلات در فضای دوستانه حل شود

نایب رئیس فدراسیون کشتی اعلام کرد درهای اردوی به روی کشتی گیران المپیکی باز است و مسئولان کشتی منتظر بازگشت آنها هستند.

علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت ملی‌پوشان کشتی فرنگی ایران که اردوی این تیم را ترک کرده‌اند، با بیان این مطلب افزود: ما در آستانه رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی در تهران قرار داریم و طبق آخرین اطلاعاتی که بدست آوردیم، تیم‌های مانند روسیه، آذربایجان و کره‌جنوبی با تمام توان به این مسابقات می‌آیند.

وی ادامه داد: ما با رایزنی و مذاکره بسیار زیاد با فدراسیون جهانی کشتی (فيلا) میزبانی جام جهانی در سال 2014 میلادی را گرفتیم و این نيز به درخواست خود این کشتی گیران بود.

دارنده شش مدال رقابتهای جهانی و المپیک خاطرنشان کرد: انتظار من از این کشتی گیران این است که احساسی فکر نکنند. ما هم که در راس فدراسیون هستیم این دوران را پشت سر گذاشته‌ایم و باید در این مقطع به منافع ملی فکر کنیم.

حیدری اظهار کرد: به هرصورت اردو با حضور 28 کشتی گیر در حال پیگیری است و فرنگی کاران که باید روزهای 25 و 26 اردیبهشت‌ماه به مصاف رقبای خود بروند، تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی دنبال می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: همانطور که گفتم درهای اردو به روی المپیکی‌ها باز است و اگر آنها مساله‌ای دارند به اردو بیایند و در یک فضای دوستانه با اهل کشتی موارد خود را مطرح کنند.

دارنده شش مدال رقابتهای جهانی و المپیک در پایان در مورد کناره گیری دوباره محمد بنا گفت: من برای وی احترام زیادی قائل هستم، اما تنها می‌توان گفت، ثمره صبر در شرایط سخت، دستیابی به موفقیت و پیروزی است.

کد خبر 2286135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha