۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۰۶

در شاهرود/

نشست "کمیته کارگزاری تشخیص صلاحیت شرکت ‌ها و موسسات دانش ‌بنیان" برگزار شد

نشست "کمیته کارگزاری تشخیص صلاحیت شرکت ‌ها و موسسات دانش ‌بنیان" برگزار شد

شاهرود – خبرگزاری مهر: رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان گفت: دومین نشست کمیته تشخیص صلاحیت شرکت ‌ها و موسسات دانش ‌بنیان با حضور روسای پارک های علم و فناوری استانهای سمنان مازندران و گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر سید محمد اسماعیل جلالی صبح سه شنبه در حاشیه برگزاری دومین نشست کمیته تشخیص صلاحیت شرکت ‌ها و موسسات دانش ‌بنیان استانهای سمنان مازندران و گلستان در شاهرود، اظهار داشت: شرکت های فناور برتر مستقر در پارک های علم و فناوری این استان ها به ارزیابی داخلی و سالیانه هر پارک، که تولیدکننده کالاها و خدمات دانش بنیان هستند پرداختند.

وی تصریح کرد: مطابقت آیین نامه ها و صلاحیت شرکت های دانش بنیان در این نشست ارزیابی شد.

رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان افزود: همچنین در این نشست نظراتی در مورد افزایش دسته های اصلی فناوری برای کالاها و خدمات دانش بنیانی که در فهرست کالاها و خدمات دانش بنیان مصوب "کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت ها و موسسات دانش بنیان و نظارت بر اجرا" قرار ندارند داده شد که این نظرات توسط کارشناس ارشد حوزه فناوری پارک علم و فناوری استان سمنان به دبیرخانه کارگروه در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارسال خواهد شد.

جلالی در پایان خاطرنشان کرد: روسای پارک های مازندران و گلستان، معاون و کارشناس فناوری شرکت شهرک های صنعتی استان، رئیس دانشگاه و مدیر مراکز رشد واحدهای فناور شاهرود در این نشست حضور دارند.

کد خبر 2286193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha