۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۳۴

سردار عزیزی:

خیلی ها شعار جهادی دادند اما معرفت جهادی را حفظ نکردند

خیلی ها شعار جهادی دادند اما معرفت جهادی را حفظ نکردند

آمل - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان بسيج سازندگي كشور گفت: خیلی ها شعار جهادی دادند ولی نتوانستند معرفت جهادی را حفظ کنند لذا استمرار جهادی ماندن ملزم به این است که بر موانع بیرون و داخل مسلط بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ابراهیم عزیزی ظهر سه شنبه در مراسم افتتاحیه بسیج سازندگی پایگاه جهادی آیت اله غروی آمل و سالروز بسیج سازندگی، اظهار داشت: همه مردم باید عاشق و شیفته حرکت جهادی باشند.

ابراهیم عزیزی با بیان این مطلب که رسم هجرت بر مبنای عادت نیست بلکه بر مبنای اعتقاد است، بیان کرد: باید برای رسیدن به اوج معنویت و سعادت هجرت کرد، هجرت باید از خودخواهی، نودوست نبودن،همراه نبودن با محرومین باشد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: جهادگر ما اگر در صحنه با بیل و کلنگ وارد می شود دلیلش این است که می خواهد مهاجرت کند و این دستاورد بزرگی است و هرکدام از ما مومن به هجرت این حرکت الهی شویم برای جامعه یک توفیق بزرگ است.

ابراهیم عزیزی بزرگترین معرفت جهادگر را ایمان و اعتقاد برشمرد و بیان داشت: اگر معرفت و شناخت جهادی نداشته باشیم نمی توانیم در این مسیر قدم برداریم و اگر جهادگران دست یک نیازمند را می گیرند به دلیل آن است که معتقد به راه علوی هستند.

مسئول مركز مطالعات راهبردي و هدايت حركت هاي جهادي سازمان بسيج سازندگي كشور گفت:عرصه جهادی، محیط کار با نداشتن ها است و آنچه که امروز جهادگر داریم اختراع ما نیست بلکه ما امروز احیا کننده زندگی جهادی هستیم.

 محمد مظفري اظهار داشت: زندگی و الگو جهادی مبنانی است که از قبل از سوی امام خمینی (ره) تعیین شده است و ما امروز توسط امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب این زندگی جهادی را احیا خواهیم کرد.

ستاد هجرت هر استان در خدمت جهادگران است

مسئول مركز مطالعات راهبردي و هدايت حركت هاي جهادي سازمان بسيج سازندگي كشور با بیان این مطلب که ستاد هجرت هر استان در خدمت جهادگران است، عنوان داشت:طبق تفاهم نامه هایی که امضا شده است ستاد هجرت هر استان که به ریاست استاندار است به مشکلات و مسایل جهادگران هر استان رسیدگی خواهد کرد تا مشکلات محرومین و جهادگران سریعا مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر،در این همایش 2 واحد 65 متری مسکونی توسط جهادگران پایگاه جهادی آیت اله غروی و پایگاه مسچد امام رضا آمل ساخته و به 2 خانواده محروم منطقه رزکه آمل اهدا شد.

کد خبر 2286276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha