۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۸:۴۶

فیلم مطرح بالیوود در ابوظبی کلید خورد

فیلم مطرح بالیوود در ابوظبی کلید خورد

یکی از مشهورترین فیلم‌های سال 2014 از سینمای بالیوود از آغاز این هفته در ابوظبی جلوی دوربین رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وان نیوز، فیلم «بنگ بنگ» که انتظار می‌رود یکی از پرطرفدارترین فیلم‌های سینمای بالیوود در سال 2014 باشد با حضور بازیگران مشهوری چون هریتیک روشن و کاترینا کیف از آغاز هفته جلوی دوربین رفت.

این فیلم با همکاری سیدارتا آناند کارگردان و اندی آرمسترانگ مدیر بخش اکشن هالیوود که از سازندگان «اسپایدرمن» «تور» و «زنبور سبز» بود، تولید می شود.

در این فیلم شماری از مشهورترین چشم‌اندازهای ابوظبی دیده می شود و به گفته سازندگان آن، آنها حتی علاقه داشتند تا در کاخ امارات نیز فیلمبرداری کنند، اما هنوز تصمیمشان در این مورد قطعی نشده است.

برج های ابوظبی از اصلی ترین مکان های فیلمبرداری این فیلم هستند و می‌توانند به عاملی برای جذب هندی ها به سینما مطرح باشند.

گروه سازندگان «بنگ بنگ» تا پایان این ماه و پایان فیلمبرداری در امارات می‌مانند. این فیلم قرار است دوم اکتبر در امارات اکران شود.

فیلمنامه این فیلم را سوجوی گوش و سورش نیر نوشته اند و عباس تیروالا نویسنده دیالوگ‌های این فیلم است. تیروالا در سال 2008 جایزه سینمایی برد و دست اندرکاران «بنگ بنگ» امیدوارند دیالوگ‌های او تاثیر خاصی بر تماشاگران فیلم داشته باشد.

این فیلم در ژانر اکشن رمانس است و به زبان هندی به کارگردانی سیدارتا آناند تهیه می شود. «بنگ بنگ» اقتباسی از فیلم «شوالیه و روز» با بازی تام کروز و کامرون دیاز محصول 2010 به کارگردانی جیمز منگولد است. 

کد خبر 2286403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha