۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۲۰

نادری:

کمبود فضای آموزشی در جم نگران‌کننده است/ جم 20 مدرسه تخریبی دارد

کمبود فضای آموزشی در جم نگران‌کننده است/ جم 20 مدرسه تخریبی دارد

بوشهر - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان جم با اشاره به وجود 20 فضای تخریبی در مدارس شهرستان جم، گفت: کمبود فضای آموزشی در جم نگران کننده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری صبح چهارشنبه در همایش بزرگ فرهنگیان شهرستان جم ضمن تبریک هفته معلم به مسئولیت عظیم  وخطیر معلمان در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: معلمان و فرهنگیان نقش بسیار مهمی در ساخت آینده کشور دارند و در توسعه و پیشرفت کشور نقش‌آفرین هستند.

رئیس شورای عالی اموزش و پرورش شهرستان جم خواستار توجه ویژه‌تری به موضوع آموزش و پرورش شد و تصریح کرد: برای پیشرفت و اعتلای مردم و کشور باید به دو مقوله پرورش و آموزش نگاه ویژه شود.

وی با تاکید بر لزوم ارائه اموزش‌های به روز در آموزش و پرورش، هشدار داد: فاصله گرفتن از آموزش و پرورش پویا و فعال، باعث عقب ماندگی و فقر و بسیاری از معضلات  اجتماعی و فرهنگی و اخلاقی خواهد شد.

نادری وظیفه سنگین معلمان را تعلیم و تربیت دانست و خاطرنشان ساخت: دو بال اموزش و پرورش باید هم گام و متوازن برای رشد و تعالی جامعه مورد برنامه‌ریزی قرار بگیرند.

نماینده عالی دولت در شهرستان جم با بیان اینکه تمجید و تقدیر از تلاش‌ها و دلسوزی‌های معلمان را وظیفه جامعه دانش‌دوست است، ادامه داد: باید نگاه‌ها عوض شود و مردم از معلمین تمجید و تقدیر کنند.

رئیس ستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان جم در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات سخت افزاری  و کمبود فضای آموزش در شهرستان جم اشاره کرد و بیان داشت: 20 فضای تخریبی در مدارس شهرستان وجود دارد.

فرماندار جم در پایان از جلساتی خود با معاونین وزارت نفت برای حل مشکلات شهرستان جم خبر داد.
 

کد خبر 2286864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha