۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۵:۵۸

رضازاده:

وزنه‌برداری ایران از نبود امکانات فنی و بودجه ناکافی در استان‌ها رنج می‌برد

وزنه‌برداری ایران از نبود امکانات فنی و بودجه ناکافی در استان‌ها رنج می‌برد

بوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: وزنه‌برداری ایران از نبود امکانات فنی و بودجه ناکافی در استانها رنج می‌برد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رضازاده ظهر چهارشنبه در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: رشته وزنه برداری با وجود اینکه یک رشته مدال آور در المپیک است، از نبود امکانات فنی و بودجه ناکافی در سطح استانها رنج می برد و نیازمند حمایت های مالی توسط مسئولان ارشد استان است.

وی تصریح کرد: استان بوشهر در تمامی رده های سنی دارای در رشته وزنه‌برداری از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است.

رئیس فدراسیون وزنه برداری بیان کرد: محسن بهرام زاده اولین وزنه بردار این استان است که توانست سال گذشته در مسابقات آسیایی قزاقستان نایب‌قهرمان شود.

رضازاده در ادامه گفت: باید این جوان پهلوان بوشهری مورد حمایت ویژه قرار گیرد تا در مسابقات جهانی قزاقستان که آبانماه برگزار خواهد شد بتواند طلای وزن 105 کیلوگرم را از آن خود کند.

وی افزود: بهرام زاده با تمرینات خوب و مستمری که تاکنون پشت سر گذاشته توانسته در یک ضرب 196 کیلوگرم را بر بروی سر بگذارد که در صورت تکرار آن در روز مسابقه قطعا مدال طلا را کسب خواهد کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر هم در این نشست ضمن تشکر بابت همراهی و حمایت استاندار از جامعه ورزشی استان، اظهار داشت: صبح امروز با حضور رئیس فدراسیون وزنه برداری مجمع انتخاباتی استان برگزار شد و مهدی بهرام زاده فرزند بهرام بهرام زاده که سالیان طولانی برای رشته وزنه برداری استان زحمت کشیده، به مدت چهار سال با اخذ 19 رای عهده دار ریاست این هیئت شد.

رضا جمشیدی با بیان اینکه استاندار بوشهر اشرافیت کامل بر حوزه ورزش و جوانان دارند، افزود: دکتر سالاری با وجود حجم بالای کاری که در استان و کشور دارند، هرگاه فرصتی فراهم شود حمایت خود را از ورزشکاران و قهرمانان استان دریغ نمی کنند و از مسائل ریز و درشت ورزش استان باخبر هستند
 

کد خبر 2287260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha