۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۷:۱۱

آیت‌‌الله صفایی‌ بوشهری‌:

بوشهر به اندازه یک کشور منابع دارد/ لزوم تربیت نیروهای متخصص در استان

بوشهر به اندازه یک کشور منابع دارد/ لزوم تربیت نیروهای متخصص در استان

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در بوشهر اندازه یک کشور منابع وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله صفایی بوشهری بعدازظهر چهارشنبه در جشن اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی از سوی کمیته انداد در نقاط مختلف کشور صورت گرفته است و این نهاد همواره موجب خیرات و برکات بسیاری بوده است.

وی در ادامه بیان داشت: فعالیت‌های کمیته امداد در زمینه آموزش مهارت، افزایش خلاقیت و آموزش‌های لازم به مددجویان که باعث ایجاد زمینه اشتغال و خودکفایی آنان می شود یکی از بهترین فعالیت‌های کمیته امداد است.

صفایی بوشهری ضمن بیان اینکه اکنون در بوشهر اندازه یک کشور منابع وجود دارد با ارزش مانند، گاز و نفت وجود دارد،عنوان کرد: با نگاه مهارت آموزی  به جوانان می توانیم گامی موثر در اشتغال این قشر از جامعه  برداریم.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: مددجویان کمیته امداد به دلیل چشیدن طعم فقر می توانند نخستین گروهی باشد که با عظم ملی و مدیریت جهادی بتوانند تاثیر مثبتی در اقتصاد و فرهنگ جامعه داشته باشند.

وی با بیان اینکه درصد بیشتری از افراد نخبه و موفق جامعه از قشر کم در آمد و فقیر جامعه هستند گفت: اگر از آنها حمایت و زمینه اشتغال برای آنها فراهم شود می توانند در اقتصاد و فرهنگ جامعه تحولی عظیم به وجود آورند

نماینده ولی فقیه در استان گفت: با توجه به ظرفیت‌های غنی استان بوشهر، باید به شیوه ای نیرو تربیت شود که در تمامی رشته ها نیروی متخصص داشته باشیم و نیازی به نیروی غیر بومی در استان نباشد.

جشن اشتغال و خودکفایی سه هزار و 500 مددجوی کمیته امدادامام خیمنی (ره) استان بوشهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، سرپرست کمیته امداد کشور و مسئولان استانی برگزار شد.

کد خبر 2287322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha