۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۲۱:۲۰

سردار عزیزی:

گسترش فرهنگ مسئولیت پذیری از دستاوردهای بسیج سازندگی است

گسترش فرهنگ مسئولیت پذیری از دستاوردهای بسیج سازندگی است

آبادان – خبرگزاری مهر: رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بدون شک گسترش فرهنگ مسئولیت پذیری در میان جوانان به ویژه بسیجیان یکی از مهمترین دستاوردهای بسیج سازندگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ابراهیم عزیزی عصر امروز در آئین بهره برداری از دو هزار و 300 طرح اقتصادی مقاومتی و 308 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در محل قدمگاه امام رضا(ع) افزود: بر این باوریم که بسیج در بدنه سازمان مستضعفان نقش ارزنده ای را در بر عهده دارد.

وی اظهار کرد: خودنگری و بازیابی وظیفه امروز در پرتو بسیج سازندگی و در مسیر تلاش و آبادانی شکل گرفته و منشاء تحولات همه جانبه جوانان در عرصه سازندگی را مهیا کرده است.

سردار عزیزی تصریح کرد: امروزه تقویت نگاه نوعدوستی و رفتارهای معنادار و آرمان خواهی توام با عمل گرایی پایدار را در میان بسیجیان به ویژه آنانی که در عرصه محرومیت زدایی هستند را شاهدیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور یادآور شد: تقویت بنیان تولید، توجه به اقتصاد مقاومتی و رشد و بالندگی ایران اسلامی با بهره گیری از توان بسیجیان میسر خواهد بود و آنچه امروز شاهد آن هستیم از دستاوردهای سازندگی است.

سردار عزیزی گفت: حضور موثر بسیجیان در عرصه هایی که نظام از آن سو مورد تهدید است (مثلا در مباحث اقتصادی) سبب شد تا ما بتوانیم به سمت پروژه های کوچک و زودبازده برویم و در نتیجه شاهد بارش تولیدات زودبازده و اقدامات کم هزینه باشیم.

وی افزود: خوشبختانه توانسته ایم با نگاه مولد و توجه به تولیدات داخلی گام های موثری برداریم.

سردار عزیزی اظهار کرد: حرکت خوب با نگاه اقتصاد مقاومتی در بدنه بسیج می تواند موجبات بی نیازی کشور را از بیگانگان فراهم سازد.

وی تصریح کرد: دستاوردهای بسیج سازندگی در عرصه های محرومیت زدایی و الگوهای جهادی در نقاط مختلف کشور برای استفاده از این توان زیاد است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور یادآورشد: بهره برداری از دو هزار و 300 طرح اقتصاد مقاومتی و 308 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در 31 استان کشور بر اساس تلاش مسئولان و به عنوان یک دستاورد در طول یک سال به انجام رسید.

سردار عزیزی گفت: امید می رود تا با همت، تلاش و انگیزه جهادی و بسیجی وار زمینه ساز رشد بیشتر و آبادانی کشور در تمامی عرصه های به ویژه اقتصاد مقاومتی همراه با نگاه و تفکر بسیجی باشیم

کد خبر 2287425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha