۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۲۷

غلا می به مهر خبر داد:

اجتماع بزرگ رجبیون در طرقبه شاندیز برگزار می شود

اجتماع بزرگ رجبیون در طرقبه شاندیز برگزار می شود

طرقبه - خبرگزاری مهر:مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه شاندیز از برگزاری همایش اجتماع بزرگ رجبیون در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام هادی غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با ایام ماه مبارک رجب و طی برنامه ریزی های صورت گرفته در روز جمعه 19اردیبهشت ماه جاری ساعت 6:30 اجتماع بزرگ هزار و 500 نفری رجبیون در محل امام زادگان یاسر و ناصر علیهماالسلام برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه خداوند در بعضی از ایام و مکان ها چوب حراج به بهشت می زند و ماه مبارک رجب یکی از این ایام است افزود: ویکی از این مکان ها هم آستان مقدس امامزادگان و محل رفت آمد فرشتگان و هم واسطه توسل بین بندگان و خداوندند.

وی با بیان اینکه در این اجتماع ابتدای مراسم دعای پرفیض ندبه قرائت خواهد شد افزود: لحظاتی مداحی و مسائل فرهنگی و شرعی توسط اساتید حوزه و دانشگاه ارائه خواهد شد.

غلامی گفت: از پیامبر رحمت و مهربانی‌ها حضرت رسول اکرم(ص) روایت شده که: «ماه رجب ماه بزرگ خدا است و ماهى در حرمت و فضیلت به آن نمى‏‌رسد و جنگیدن با کافران در این ماه حرام است و رجب ماه خدا است و شعبان ماه من است و ماه رمضان ماه امت من است، کسى که یک روز از ماه رجب را روزه دارد موجب خشنودى خدای بزرگ می‌شود و غضب الهى از او دور شود و درى از درهاى جهنم بر روى او بسته شود.

 

 

کد خبر 2287517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha