۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۳۲

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی از دفتر خبرگزاری مهر بازدید کرد

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی از دفتر خبرگزاری مهر بازدید کرد

بجنورد - خبرگزاری مهر: محمدرحیم نوروزیان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی از دفتر خبرگزاری مهر در بجنورد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنج شنبه محمدرحیم نوروزیان، معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی با حضور در دفتر خبرگزاری مهر در بجنورد، با خبرنگاران این رسانه در استان دیدار و گفتگو کرد.

وی در این بازدید با اشاره به نقش موثر رسانه ها در فرهنگ سازی جامعه و توسعه کشور، از اهالی رسانه و مطبوعات خواست تا با بهبود کیفیت کار و بالا بردن استانداردهای خبری، علاوه بر جذب بیشتر مخاطب، نقش آفرینی خود در روند توسعه کشور را نیز افزایش دهند.

نوروزیان نخستین شرط خبرنگاری و فعالیت رسانه ای مطلوب را داشتن عشق و علاقه به این کار ذکر کرد و گفت: در زمینه فعالیت رسانه ای و مطبوعاتی اگر کسی عشق و علاقه نداشته باشد؛ نمی تواند در این حوزه فعالیت موثر و ماندگاری داشته باشد.

وی تصریح کرد: حرفه خبرنگاري به عنوان شغلی كه بتواند معاش زندگی یک فرد را تامين كند نیست بلکه تنها عامل فعاليت فرد در عرصه رسانه و خبر، عشق و علاقه ای است که او را به این وادی کشانده است.

وی از تلاش دست اندرکاران خبرگزاری مهر در مرکز استان قدردانی کرد و گفت: پيگيري و انعکاس بیشتر مشكلات مردم  درخبرگزاري ها و نشریات، و همچنین انعکاس پاسخ مديران باعث رونق و پيشرفت رسانه مي شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی همچنین در بازدید از دفتر نشریه نسیم خراسان شمالی به عنوان قدیمی ترین نشریه استان، با اشاره به مشکلات نشریات و رسانه های خراسان شمالی، بر لزوم حمایت مسؤولان و مدیران استانی از مطبوعات بومی تأکید کرد.

نوروزیان افزود: باید دستگاه های استانی در چهارچوب قانون از مطبوعات و رسانه های بومی استان حمایت کنند چرا که مخاطبان و مردم استان نیز بیش از آن که به سراغ روزنامه های کشوری بروند؛ پیگیر آگاهی از وضعیت و اخبار داخلی استان هستند.

وی تصریح کرد: در این زمینه اصلاح روند توزیع آگهی های دولتی و تمکین دستگاه ها به قانون مطبوعات و مصوبات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند گره گشا باشد.

نوروزیان با ارج نهادن به تلاشهای خبرنگاران استان در رسانه های مجازی و نشریات افزود: مدیران دستگاههای اجرایی استان باید با تقویت فضای رسانه ای در راستای توسعه و حمایت از مطبوعات و رسانه ها به ویژه رسانه های محلی، تلاش کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی که در هفته جاری با حضور در دفاتر روزنامه ها، نشریات و خبرگزاری های استان از نزدیک در جریان مشکلات و کمبودهای اهالی مطبوعات خراسان شمالی قرار گرفته، امروز عنوان کرد که به زودی نشست مشترکی با مدیران رسانه ها به منظور بررسی مشکلات و راهکارهای رفع آنها برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در این بازدید مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و رئیس خانه مطبوعات استان معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی را همراهی می کردند.

 

کد خبر 2287570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha