۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۳۳

رستمی:

تکمیل راه آهن گرگان اینچه برون زمینه توسعه گلستان را فراهم می کند

تکمیل راه آهن گرگان اینچه برون زمینه توسعه گلستان را فراهم می کند

اینچه برون - خبرگزاری مهر: مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان اعلام کرد: تکمیل راه آهن گرگان اینچه برون زمینه توسعه استان و کشور را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بخش رستمی، صبح پنجشنبه در بازدید وزیر راه و شهرسازی از راه آهن گرگان - اینچه برون گفت: اتصال راه آهن گرگان به شبکه ریلی کشور و پس از آن اتصال به پایانه مرزی از اهداف این طرح است.

وی با بیان این که سیاست و راهبرد وزارت خانه استفاده از این قابلیت برای توسعه استان و کشور است، اظهار کرد: تکمیل راه آهن گرگان اینچه برون، مرزهای گلستان را به کریدور تبادلات بین المللی کالا تبدیل خواهد کرد و از سوی دیگر مسیرهای دیگر استان را مانند آق قلا، بندرترکمن و مسیر گلوگاه را توسعه خواهد داد.

وی اظهار کرد: مسیر دیگری که هدف گذاری شده است، اینچه برون، گنبدکاووس، آزاد شهر و خوش ییلاق است که ما را به شاهرود متصل می کند.

رستمی تصریح کرد: در زمینه بنادر هم با توجه به وجود سواحل دریای خزر و بندرترکمن و بندرگز، برای توسعه خدمات بندری نیازمند توجهات فراوانی هستیم که البته همه آن ها مطالبات توسعه ای است.

وی بیان کرد: در شهرسازی هم مرمت بافت فرسوده دغدغه ای است که همه نگران آن هستیم و به همین منظور بازدیدی در این روز در نظر گرفته ایم.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خاطرنشان کرد: بخش های ساختمانی، بیمارستان بندرگز و سایر طرح های استان نیازمند تامین منابع مالی است.

کد خبر 2287632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha