۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۰۴

در گفتگو با مهر مطرح شد:

وزارت ورزش از حاشیه‌ها دوری کند/ سهام سرخابی‌ها را تا پایان سال واگذار کنند

وزارت ورزش از حاشیه‌ها دوری کند/ سهام سرخابی‌ها را تا پایان سال واگذار کنند

نماینده ملارد، شهریار و شهر قدس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزارت ورزش تا جایی که می تواند از حاشیه‌ها دوری کند، گفت: انتظار داریم 50 درصد از سهام سرخابی ها تا پایان سال از طریق سازمان خصوصی سازی واگذار شود.

حسین گروسی در خصوص حضور وزیر ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی و انتظاراتی که نمایندگان فراکسیون ورزش از وی دارند، به خبرنگار مهر گفت: ما از وزیر ورزش و جوانان خواستیم تا با توجه به در پیش رو بودن جام جهانی و بازی های آسیایی، سال تعیین کننده ای را در ورزش ایران شاهد خواهیم بود، وزارت ورزش تا جایی که می تواند از حاشیه ها دوری کند.

وی در همین خصوص افزود: یکی دیگر از خواسته های ما از وزیر این بود که کار واگذاری باشگاه های دولتی از طریق سازمان خصوصی سازی با جدیت بیشتری پیگیری شود تا باشگاه ها خودگردان شوند چون مدیریت دولتی دیگر نمی تواند پاسخگوی نیاز باشگاه ها باشد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص باشگاه های استقلال و پرسپولیس نیز تصریح کرد: سرخابی ها دارای برندهای بزرگ و معتبری هستند که باید با برنامه ریزی درست از طریق انها درآمدزایی صورت گیرد. با توجه به پتانسیل بالایی که این دو باشگاه دارند می توانند به خودکفایی برسند.

وی افزود: انتظار ما از وزارت ورزش این است که تا پایان سال 93 شرایط واگذاری 50 درصد از سهام این دوباشگاه فراهم شده و این پروسه جدی تر از گذشته دنبال شود.

گروسی خاطر نشان کرد: انتظارات ما از وزارت ورزش و جوانان خیلی فراتر از شرایط فعلی است و این وزارتخانه باید پاسخگوی مطالبات باشد اما نباید در این خصوص عجولانه قضاوت کنیم چون برای رفع این مشکلات همه چیز فقط دست وزیر ورزش نیست ضمن اینکه بودجه این وزارتخانه پاسخگوی مطالبات و اجرای طرح و برنامه های جددید نمی باشد.

وی با اعلام اینکه وزارت ورزش و جوانان تا به امروز روند حرکتی خوب و متعادلی داشته، گفت: با توجه به اهمیتی که وزارت ورزش و جوانان در سطح جامعه، بویژه جوانان دارد، کمک به این وزارتخانه باید جزء اولویت‌های دولت باشد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که در مورد انتصابات و انتخاباتی که تا به امروز توسط وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته، چه نظری دارید، تاکید کرد: به نظر من انتخابات و انتصاباتی که تا به امروز در وزارت ورزش و جوانان و همچنین کمیته ملی المپیک صورت گرفته، انتخابات سالم و خوبی بوده است.

کد خبر 2287688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha