۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۸:۰۶

آندرانیک تیموریان:

نصف تیم ملی هنوز به اردو نیامده/ وضعیتم برای فصل آینده مشخص نیست

نصف تیم ملی هنوز به اردو نیامده/ وضعیتم برای فصل آینده مشخص نیست

هافبک میانی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینکه هنوز نیمی از بازیکنان اصلی به اردو ملحق نشده اند گفت: با حضور همه بازیکنان نیروی تیم ملی برای تمرین و حضور در جام جهانی مضاعف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آندرانیک تیموریان در حاشیه تمرین عصر امروز پنجشنبه تیم ملی فوتبال ایران که در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد ضمن بیان این مطلب به برگزاری اردوی آماده سازی این تیم در آفریقای جنوبی اشاره کرد و گفت: اردوی خوبی را پشت سرگذاشتیم. البته هنوز نصف تیم ملی نیامده است و با حضور بقیه بازیکنان انگیزه و نیروی ما برای تمرین مضاعف خواهد شد. با این حال اردوی آفریقای جنوبی محک مناسبی برای تیم ملی بود.

وی با بیان اینکه هنوز مشکل شکستگی دستش به طور کامل برطرف نشده است به موضوع شفاف سازی مبلغ قرارداد بازیکنان فوتبال کشورمان اشاره کرد و گفت: در همه جای دنیا بازیکنان بزرگ پول های زیادی می گیرند اما در ایران تعداد کمی از بازیکنان مبالغ میلیاردی می گیرند که آنها هم براساس توافق با باشگاه این پول را دریافت می کنند و کسی پول زوری نمی گیرد. ما هرچند قراردادهای میلیاردی داریم اما مبالغ سنگینی را هم به عنوان مالیات پرداخت می کنیم.

آندرانیک تیموریان با تاکید بر اینکه وضعیتش برای فصل آینده هنوز مشخص نیست تاکید کرد: تیم ملی زمان زیادی را برای آماده سازی از دست داده است و باید از 30 روز باقیمانده بهترین بهره را ببریم و تیم ملی را آماده حضور در مسابقات جام جهانی کنیم. کار تیم ملی برای صعود به مرحله بعد خیلی سخت است اما هیچ چیز غیرممکن نیست و احتمال هر اتفاقی وجود دارد.

کد خبر 2287918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha